![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 21 februari 2011 Leeftijd: 22
|
Hallo mensen!! ik heb gisteren een Electrische helicopter gekocht en vandaag is het door een sterke zijwind in het water gevallen!!! ik heb het nog niet uit het water kunnen vissen, moet effe een bootje regelen. Mijn vraag is nu wat de schade allemaal kan zijn? En weten jullie een goede internetshop waar ik de onderdelen zou kunnen kopen!! alvast bedankt groetjes Frank |
| |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2004 Locatie: Tilburg Leeftijd: 41
|
goed laten drogen en meestal doet hij het wel weer. om wat voor heli gaat het? mvg Hans
__________________ Xray nt1 2009 ec, xray XII link, xerun 120a 1s, lrp X11, novarossi 12-3sct, pico evo4, mp blizzard 800 watt, valenta triagle, graupner mx16s, sanwa m11, Xray T2-009. |
| |
| | #3 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 augustus 2004 Leeftijd: 78
| Citaat:
Maar hij moet eerst nog een bootje regelen ![]() Dus licht drijf hij wat langer in het water En ook nog vuil water waarschijnlijk Zullen zijn akku.s ook niet fijn vinden Ik vrees het ergste dus mvg Frederik
__________________ Het leven is kort 14 Jaar dus mvg Frederik | |
| |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 januari 2004 Locatie: Prov. Drenthe. Leeftijd: 34
|
1x is genoeg.... Emil, mod
__________________ | Traxxas Stampede VXL | DJI F450 Naza| Gens ACE lipo's | TX: T3pk Assan, Spectrum DX3r & Graupner MX-16 HOTT | |
| |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |