![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Heerenveen Leeftijd: 28
|
Ik vlieg mijn Hirobo Lama met een Futaba T7C zender en GY 401 + 9254 combo. In normal mode werkt de revo perfect en blijft de staart mooi strak achter de heli hangen maar in Idle up 1 compenseert de staart niet voor het motorkoppel. Welke instelling zie ik over het hoofd? De gyro staat in de zender op std ( en dus niet op GY) Kan me niet herinneren dat ik hier met de Trex 600 last van heb gehad ![]() Iemand tips? Groeten Merlijn
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 10 september 2010 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 35
|
Ik zou bij Gyro instellingen GY aanzetten, gain up naar A en dan rond 36%, deze kun je terug draaien als de staart wagged bij dit percentage. Gain down (is voor zonder HH) zet ik altijd op dezelfde waarde als up. Wil je bij de Gyro instellingen niet naar GY dan kun je het (heb ik mij laten vertellen) ook via de endpoints instellen. Kanaal 5 is dan voor de gyro. Ook weer rond de 36% om mee te beginnen. Succes! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Eerste ding om te doen: revo mix uitzetten. Revo mix werkt mooi in normal, maar in hh ziet hij dit als input, en zal dus de staart gaan bewegen. Dus of je vliegt in normal met revo, of je vliegt in hh zonder
__________________ |
| | |
| | #4 (permalink) |
|
Oke bedankt voor de inputs heren, eens kijken of ik het dit weekend kan oplossen!
__________________ Robbe Schluter 7.5cc Hughes 500E (1992). Robbe Schluter 8.5 cc Schweizer 300C. Schluter Hegi Cobra (1972)! |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Vanmiddag met de nieuwe instelling gevlogen, gyro op GY, de gain aangepast en het resultaat is een strakke staart
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |