![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Goede cellen met een capaciteit zo tussen de 1000 en 2000 mAh kunnnen dergelijke piekstromen met gemak leveren.
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 16 november 2008 Locatie: Stekene Leeftijd: 31
|
Heb dan maar ontvanger accu gekocht ... 2100 mah , 94 gram ... te samen met bijgeleverde align regulator ... Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk
__________________ Mikado Logo6003D, Align Trex 700E(rip) , Traxxas Slash 2WD, Tamiya TT-01 Silvia, Copterx 450Pro |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 4 maart 2009 Locatie: Limburg
| Citaat:
Ik denk dat de fabrikanten er zolang over doen,omdat ze nogal wat tijd nodig hebben om bij te komen van het lachen. ![]() Zou ik zelf ook doen als ze mij een servo gaan vragen die 150 euro per stuk kost,terwijl het model perfect gevlogen kan worden met een servo van 4.8 tot 6 volt van 25,95 euro.
__________________ T-Rex 600N Le,Raptor 50 Titan SE,Trex600 gasser | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 30 augustus 2002 Locatie: Baarn Leeftijd: 60
| Het blijft een compromis ... voor grote (brandstof) kisten, die standaard met een separate ontvanger accu uitgerust worden ... is het zinvol, en zijn er al van diverse fabrikante HV (High-voltage) servo's leverbaar ... maar HV servo's presteren uiteraard op 4,8V niet veel als ze het al doen, dus zullen er voorlopig ook nog 4,8/6V servo's blijven bestaan voor mensen die nog "klassiek" met NiCAD/NiMH voeden en ook electro mensen die voeden van uit een BEC zullen voorlopig nog LV servo's moeten gebruiken ... en in het "miniatuur" gebied zie je steeds meer servo's die ook op 3V nog goed werken en dus uit één LiPo cell (of 3 cellen "Klassiek") gevoed kunnen worden ...
__________________ Na het vliegen is landen een NohohoHOODzaak!! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |