![]() |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 28 december 2006 Locatie: Goes Leeftijd: 36
|
Heeft er iemand ervaring met de "KSA Mode" op de Jive regelaar? die mode schijnt speciaal voor een Hacker Electric Turbine motor te zijn. De regelaar staat normaal altijd ingesteld op mode 11 maar ik heb vandaag de regelaar eens ingesteld op de "KSA Mode" (mode 10) maar dan werken mijn IDLEUP1 en IDELUP2 schakelaars niet meer(draait maar één toerental), en ik heb ook het idee dat hij op een heel ander toerental draait, er stond nogal wat wind vandaag en de heli had moeite om op toeren te blijven, ik kan me niet voor stellen dat dit de bedoeling is ![]() Heli is een Logo 500SE FBL met 600 blades en Jive 100 / Hacker combi. Gr. |
| | |
| | #3 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 28 december 2006 Locatie: Goes Leeftijd: 36
| Citaat:
1 APM 2 Glider 3 Motor plane / boat 4 Helicopter 1 5 Competition Mode 6 RC Car 7 Reverse Motor Rotation Reverses RPM direction of the motor 8 Motor plane F3A brake 9 LiPo Activates under voltage disconnection for LiPo batteries 10 KSA Activates KONTRONIK Special Application mode 11 Helicopter 2 KSA Mode is the KONTRONIK Special Application mode that is used if you are running a Hacker Electric Turbine motor. The KSA Mode (mode 10) switches the internal algorithm to run Hacker Turbines properly Gr. | |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2009 Locatie: Hengelo(O) Leeftijd: 24
|
even opnieuw programeren eerst mode 1 dan mode 4 en dan moet je mode 10 programeren heb het zelfde gehad met men t-rex ander timing protocol
__________________ logo 600 3d, spektrum dx8 Sponsord by gens ace www.gensace.com, rigidheli.com Rapideyewear.co.uk |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Citaat:
Gr.
__________________ Logo 500SE, MPX Dogfighter, MPX Blizzard, Futaba T8FG, Henseleit TDR | |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Vandaag weer eens geprobeerd om Mode 10 te proberen, maar dat is wederom geen succes, ik denk dat ik het er maar bij laat en lekker zonder het speciaal bestemde timing protocol voor mijn Hacker motor.
|
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Welke versie Jive heb je? de vroegere versies hadden geen mode 10....
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #8 (permalink) | |
| Citaat:
Gr.
__________________ Logo 500SE, MPX Dogfighter, MPX Blizzard, Futaba T8FG, Henseleit TDR | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Eerst een Mode 1 doen, dan een 4, vervolgens de 10, en daarna de endpoints opnieuw calibreren(zoek even naar de vid van finless bob), dan zouden de idles ook moeten gaan werken..
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |