![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Vandaag de motor en regelaar terug gehad. Regelaar is geüpdatet naar de laatste versie en was verder zonder problemen. Motor draait perfect volgens hun wel is de as vervangen en zijn er nieuwe lagers geplaatst, de nieuwe as is wel een vraagteken voor mij?? en ik zal dan ook een mail sturen met de vraag waarom deze vervangen is.
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 10 april 2006 Locatie: Delft
|
De as zal wel wat slijtage hebben gehad ter plekke van de lagers. Dat kan je nl wel verwachten als je de as met een losse passing door de lagers schuift.
__________________ Sponsored by HobbyManiac || GAUI X7: PowerDekker 4530, BLS255HV, BLS256HV, 12s, Vbar 5.2+ YGE160HV, DX8 DSMX || mCPX BL || Voodoo 700 |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Zoiets zal het inderdaad wel zijn.
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 16 november 2006 Locatie: langs de A28 Leeftijd: 50
|
Heb er ook 1 sinds mijn TDR met Jive80HV. Bevalt uitstekend, soms doet logview wat raar met de grafieken (verkeerd schalen). Op helifreak zit de programmeur, erg behulpzaam ! JLog - The JIVE logging stamp - HeliFreak Bij mijn weten -wat ik zo kan zien- heeft de JLog2 een sample rate van 10 per seconde. Ik log gewoon elke keer
__________________ | 700N-LE@BX | TDR@BX || Swift II | FJ HET RC 2W20@4S ||| TCP10 TM-8 ||| http://www.ziemij-kindercoaching.nl/ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |