![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2011 Leeftijd: 22
|
hallo kan iemand voor mij misschien een setje samen stellen wat goed is voor een hk450 het hoef niet low budget te zijn moet goed spul zijn. want ik ben nog nieuw hierin en na een crash vanmidaag besloten om de flymentor en rotzooi eraf te slopen want werkte toch niet en heli had ineenkeer een eigen leven. bvd |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 17 februari 2008 Locatie: dordrecht Leeftijd: 46
|
hoi marcel wil je beter kijk dan eens bij het 2e hands gedeelte voor een trex 450v2 of pro denk als je een goede setup wilt motor,regelaar,gyro+servo,s je goedkoper uit bent dan een lose setup bij losse koop kijk eens naar de hitek 65mg en de futaba 401 das goed genoeg voor jou hk deze zou voor jou denk ik een mooie heli zijn
__________________ te weinig tijd*****te veel zooi Laatst gewijzigd door heligek; 10 april 2011 om 22:55 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 26 maart 2011 Leeftijd: 22
|
misschien iemand een linkje van een gyro en servo's zodat ik ze kan bestellen. want kan nergens duidelijk vinden wat voor servo goed zijn type en of het micro of mini is. want heb geen zin dat ik straks alles koop en dat het helemaal niet lekker werkt |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Ik mis je staartservo...
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |