![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 7 juli 2009 Leeftijd: 49
|
hoi een vraagje ik heb een kds 500 en gyro kds 800 en mx-12 de helli draai naar rechts en nu is mijn verteld dat ik het toeretal om hoog moet zeten kan iemand mijn vetellen waar ik dat moet doen op de zender gr marcel |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 6 december 2007 Locatie: Veurne (B)
|
Eerst hoveren en een beetje trimmen,tot die niet meer naar rechts gaat. Landen en met schuifmaat meten aan de staart. Trim op zender terug op midden zetten. En nu de servo op staartboom verschuiven tot: je aan de staart met de juiste maat zit van wanneer hij recht vloog. |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2011 Locatie: Breda Leeftijd: 26
|
bovenstaande klopt alleen als je in rate mode vliegt. Als je in HH vliegt hoort hij in principe niet te driften. Wel driften kan meerdere dingen zijn, -vibratie -verkeerd geinitializeerd (heli moet stil staan in begin) -matige kwaliteit gyro
__________________ Onwetendheid is een zegen, maar vaak is kennis toch wel handig. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 8 oktober 2007 Locatie: Heesch Leeftijd: 59
|
Toerentallen stel je in via de throttle-curves. Kijk even in de handleiding hoe je daar komt. In beginsel: 2 linkse menuknoppen tegelijkertijd indrukken. dan bladeren naar throttlecurve. Daarbinnen kiezen uit Normal of Stunt (Idle). Dan de percentages aanpassen.
__________________ Carboon 450 FBL; SJM180 ;Atom550 FBL ; Minimustang P51D ; Spektrum DX7 |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
Modelbouw FAQ's - Modelbouwforum.nl -> RC Techniek en elektronica -> Handleidingen zenders, laders, enz. -> NL handleidingen -> zendertype
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |