![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2010 Locatie: Dinteloord Leeftijd: 38
|
Hoi Mensen, vandaag m'n eerste crash gehad en m'n tailservo is (voor de tweede maal) bij het asje waar het heveltje opzit afgescheurd. Wat is het beste idee: maken of een betere kopen? En wat heb ik dan nodig? groeten, Peter |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
1 crash, 2 maal de as zelf afgescheurd? Respect Ik vermoed dat als je zulke grove krachten op zo'n servo loslaat (in principe kan de 420 wel wat hebben, ik heb er tenminste nog geen kapot gehad) , je misschien beter voor een groter maatje kunt gaan. Bv de 520 oid
__________________ |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2010 Locatie: Dinteloord Leeftijd: 38
|
Nee, het twee keer apart gebeurd.......... De eerste keer heb ik geen enkel benul van hoe het kon, maar de winkelier heeft het netjes en kosteloos hersteld, Hulde! Nu was het een redelijke klap tegen de Kliko.... Dus eigen stommiteit!
__________________ T-rex 600 EFL Pro, T-rex 450 sport, Blade mCPX v2, Futaba F7c |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Dan nog respect Bind jouw servo niet aan de uiteinden ( tegen het eind vastlopen) of duw je misschien met installeren hard tegen de hevel? Maar misschien weten anderen wat er mis is, ik heb geen persoonlijke ervaring met kapotte 420's
__________________ |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 25 december 2007 Locatie: lelystad
| hallo allemaal ik heb er hier al wat ds 420 stuk gemaakt, van doorbranden door crash en tandwieltje stuk . volgens een paar mede vlieger is hij ook wat aan de lichte kant voor de tail op de align t-rex 450 pro ik heb nu zins kort er een zwaarder er op gezet en hij stuurt nu directer en hauwd het beter vol. ik heb deze er nu opstaan BMS-396DMH High Performance MG Digital Mini Servo 22.5g / 0.06 sec / 2.5 kgs grt nick
__________________ alles gaat een keer stuk, maar dan heb je wel reden om nieuw te kopen |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |