![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 19 september 2010 Locatie: 't Harde Leeftijd: 46
|
Hoi allemaal, Ik heb een nieuwe staart servo voor mijn kds plus een nieuwe gyro Ik moet helaas het één en ander vervangen naar een crachs De servo die ik heb gekocht is een FUTABA S9257 en de gyro is een Align GP780 (van mijn in aanbouw zijnde 550) Nu moet ik op de gyro een instelling maken maar ik weet niet welke ik hebben moet. Moet ik nu de 1520 standard band of de 760 standard/narrow band setting kiezen op de gyro voor mijn servo? Moet ik verder nog ergens op letten? alle info is meer dan welkom. mvg. Freddie |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
De 780 is redelijk eenvoudig in te stellen, als je eenmaal weet hoe het werkt. Let op de limit instelling.. zachtjes 1 kant op duwen tot hij bijna klem loopt, paar tellen wachten tot het lampje rood brand, en dan de andere kant op duwen tot hij weer bijna aanloopt en weer een paar tellen wachten op het rode lampje Verder staat er in de handleiding een stap voor stap uitleg hoe hij ingesteld moet worden
__________________ |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 19 september 2010 Locatie: 't Harde Leeftijd: 46
|
Het is gelukt, de gyro zit er op en werkt. Toch heb ik nog een vraag, ik dacht altijd dat 50 tot 100 gain op de zender HH is en 0 tot 49 gain raid is. Nu is dat bij mij niet zo, led op de gyro gaat pas rood branden (raid) bij mij als ik een - waarde instel op de zender ( Spektrum DX8 ) Is dit normaal voor deze gyro en zender? Ik heb nu 38% gain ingesteld op de zender in normaal mode. Ook les ik in de gebruiksaanwijzing van de DX8 dat er in HH mode een T moet worden weergegeven en in Raid een N, bij mij gebeurd dat niet is dat normaal? Alvast bedankt voor de info. mvg. Freddie |
| | |
| | #5 (permalink) | |
| Lid sinds: 26 september 2007 Locatie: Tilburg
| Citaat:
Succes! grt Mark
__________________ Kyosho Focke Wulf FW 190, Savex Spitfire 1/8, X-TRA 40, Nanojet F-86 Sabre, Modelvliegclub BLC, Tilburg | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |