![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 1 april 2011 Leeftijd: 28
|
Beste ik zoek wat hulp wie kan mij helpen? ik heb een zwever, trainer op nitro , en een stunt vliegtuig dan heb ik ook een hirobo shutle en een kalt 30 heli. maar hoe kan ik in mijn zender die mc -26 instelen weet hier iemand raad mee? met modelbouw groeten Wesley |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Neem locatie op in je profiel, erg handig, dan kan iedereen altijd zien waar je woont. Misschien woont er wel een forumlid bij je om de hoek. Probeer niet alledrie tegelijk onder de knie te krijgen, concentreer je of op zweven, of op heli, of op motorvliegen. Ik zou voor motorvliegen gaan als ik jou was. E.e.a. is natuurlijk ook afhankelijk van wat je hebt, en in welke toestand het verkeert. Ga langs bij club (zondagmiddagen zijn doorgaans het drukst) voor hulp en goed idee van (on)mogelijkheden, en voor veel vragen stellen, wellicht zelfs een proefvluchtje. Neem al je spullen mee, accu's geladen. Drie elkaar aanvullende en overlappende overzichten van clubs in NL & B www.airtoi.com -> clubs (NL & B) www.modelvliegsport.nl -> clubs (NL) www.flytovml.com -> clubs (B)
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • Laatst gewijzigd door ron van sommeren; 3 mei 2011 om 13:18 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |