![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 november 2008 Locatie: Stekene Leeftijd: 31
|
Hoi, Omdat m'n nagelnieuwe 700e maar net een Castle Cremation die uitfikte overleefde zoek ik toch naar iets waar je op kunt vertrouwen. Velen zullen zeggen Kontronik, maar voor de prijs ervan kun je een heli extra aanschaffen... Er valt nog weinig te lezen over bv. de hyperion ATLAS 130 of de Scorpion Commander 130 HV. Iemand ervaringen mee? De Castle komt er in ieder geval niet meer op, zelfs al sturen ze een splinternieuwe op!
__________________ Mikado Logo6003D, Align Trex 700E(rip) , Traxxas Slash 2WD, Tamiya TT-01 Silvia, Copterx 450Pro |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Hyperion motoren en regelaars met een 's' in hun typenaam worden door Scorpion gefabriceerd.
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 28 juni 2007 Locatie: Putte (B) Leeftijd: 50
|
Blijkbaar niet de eerste CC 120HV regelaar die voor vuurwerk zorgt. De aanschaf van een Kontronik is inderdaad een kostbare investering, maar je kan dan ook met een gerust hart je kostbare Heli de lucht insturen. Op termijn zal dit zeker lonen.
__________________ Futaba T10CG 2,4Ghz, Spektrum DX8, Futaba T7C 2,4Ghz. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 30 december 2007 Locatie: Brugge (Belgie) Leeftijd: 34
|
Tja. Ze zijn idd niet de meest betrouwbare op de markt. Maar dat is enkel de eerste keer dat je hem aansluit.bij ons op de club waren er 3 splinternieuwe die bij eerste aansluiting de fik in gingen. Stuk voor stuk gratis vervangen en dan geen problemen meer mee gehad.. Dat zijn ze daar blijkbaar gewoon maar dit zegt volgens mij veel over hun mindere quality check. Verder vliegen ze nu allemaal zonder problemen met hun c c... Sent from my GT-I5801 using Tapatalk
__________________ Logo 400- Compass 6HV - Logo600SE All BeastX -FF8Super Laatst gewijzigd door ketnet; 25 april 2011 om 15:34 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 16 november 2008 Locatie: Stekene Leeftijd: 31
|
ik kan het natuurlijk nog eens wagen, maar zal fff duren eer ik het zaakje vertrouw
__________________ Mikado Logo6003D, Align Trex 700E(rip) , Traxxas Slash 2WD, Tamiya TT-01 Silvia, Copterx 450Pro |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 december 2007 Locatie: Brugge (Belgie) Leeftijd: 34
| Citaat:
heb er geen klagen van, helemaal niet. zat op de 700N-E en nu op de RJX 90 de soft start is niet zo helemaal soft (ttz tis geen turbine die opstart), maar ie doet het voor mij meer dan goed genoeg. al die toeters en bellen doen je toch niet beter vliegen het is van mij de "kloon" van Turnigy K-Force, maar is gewoon rebranded... op de 6hv wordt de hobbywing standaard meegeleverd
__________________ Logo 400- Compass 6HV - Logo600SE All BeastX -FF8Super Laatst gewijzigd door ketnet; 25 april 2011 om 15:15 | |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 6 maart 2011 Locatie: Belgique, Limburg Leeftijd: 34
|
Waarom is hij doorgebrand? Heb je al het nieuwe model met de andere behuizing? Ik heb op de mijne het nieuwe model en heb er tot nu toe geen klagen van, ik heb net de instellingen van de castle site er in gezet Castle Link Settings for Align 700E/700MX 510KV heb er nog niet mee gevlogen... |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Banned Lid sinds: 30 maart 2010 Leeftijd: 38
|
Beetje onzinnige opmerking.. je hebt er geen klachten over.. ja nogal wiedes, je hebt 'm nog heel niet gebruikt, als je dan nu al klachten zou hebben, zou het wel héél erg zijn, niet waar? Als ander alternatief voor de CC, is dit misschien iets? MasterSPIN-125-OPTO ESC - Aero Model Inc. |
| | |
| | #10 (permalink) | |
| Lid sinds: 6 maart 2011 Locatie: Belgique, Limburg Leeftijd: 34
| Citaat:
nou nou, man had eerst mijn eigen instellingen, dat wil ik maar even zeggen dat ik nou de instellingen van castle's site heb geplukt, vind die opmerking van jou helemaal onzinnig | |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 13 november 2008 Locatie: Moerbeke-Waas Leeftijd: 30
|
@kenwood Gene sjans eh mee die CC, de mijne is de oude versie en doet het nu al 70 vluchtten goed, als ie de eerste vlucht overleeft heb je een goede denk ik Kontronik is nog altijd de beste mijn gedacht, perfecte spoolup en de govenor is uitstekend. Die Castle govenor laat het wel eens afweten vind ik, hoeveel ik ook probeer met instellingen en gains.
__________________ Do not run out of altitude and experience at the same time, the result will be expensive. |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 13 september 2010 Locatie: Beigem, Belgium Leeftijd: 1
|
Ik heb ook een hobbywing 120A platinum pro op mijn 700 die ik van Ketnet gekocht heb. Heeft er iemand een idee van de timing die zou passen bij de 700mx motor 510kv? thx voor de reacties
__________________ Vario R22 E-Power G-Zapy scale Futaba 9Zap-WC2 2.4Ghz |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |