![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2009
|
Zoek piloten die hun zender moeten programmeren met een USB kabel op de computer. Dat kan zijn een T6A zender of iets anders maar bij mij gaat het om een CopterX CX-CTB zender en het programma T6config. Dat lukt mij niet, denk dat het aan de zender of USB kabel ligt, heb hulp nodig en zou graag met deze piloten, liefst in het midden van het land wonende, in contact komen
Laatst gewijzigd door jannus; 4 mei 2011 om 21:11 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Even zoeken op t6config, ik vond 7 probleem/oplossing discussies Jannus, iets te veel voor mij om ze hier te kopi๋ren/plaatsen. En in de discussies vind je meteen de mensen die hem ook gebruiken
__________________ Vriendelijke groeten Get a life ... get a Watt-meter!!! Drive Calculator volts jolt zelfbouw e-motor tips zelfbouw e-motor group current kills |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2009
|
Had ik al gedaan en ook op internationale forums maar zag de oplossing er niet bij staan. Heb alle suggesties geprobeerd, verschillende drivers, verschillende PC's, verschillende werkprocedures, ook andere programma's dan T6config, etc. zonder resultaat. Wat over blijft is de communicatie zender - programma (windows xp geeft overigens wel aan dat het apparaat op poort COM3 goed werkt), de USB kabel en de zender zelf. Die zou ik nu graag willen testen bij iemand die iets gelijksoortigs heeft, dan kan ik dat al dan niet uitsluiten.
Laatst gewijzigd door jannus; 4 mei 2011 om 21:36 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |