Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl > Modelhelikopters > Electronica

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 13 mei 2011, 09:04   #1 (permalink)

henrie46's schermafbeelding

Leeftijd: 48
Standaard copterx zender.

beste mensen,

ik wil jullie graag om raad vragen voor mijn copterx zender,de cx-ct6b.
als ik mijn heli in de lucht heb,de copterx 450 pro tt dan drift hij langzaam naar links toe.
ik heb er pas een align gp 750 gyro opzitten en hij vliegt met een throttle curve van 80%.
ik heb zitten kijken via het t6config programma bij de instellingen van de zender en als ik bij de subtrim kijk van channel 4 van de rudder dan staat hij wel op 0% maar volgens de progresbars zie je wel dat de positie van de bar naar rechts staat,en hierdoor krijg je dus dat de heli langzaam met de neus naar rechts gaat draaien.
als ik die subtrim naar -40 zet dan staat de trim volgens de progresbar precies op 0.
ook heb ik gemerkt dat als ik de subtrim gewoon laat staan op 0 en dat hij dan volgens de procesbar een stukje naar rechts aangeeft dat ik dan in hh mode een servo creep heb naar links vanaf de staart gezien als de heli stil staat.en als ik die subtrim naar -40 zet en dus volgens de progresbar precies in het midden zit dan heb ik geen servo creep meer.
wie kan me hier mee helpen? moet ik dus de subtrim op -40 zetten zodat ik volgens de progresbar precies in het midden zit en geen servo creep heb,of de subtrim gewoon op 0 laten staan en dan die servo creep heb en een uitslag in de progres bar naar rechts?

mvg henrie.

Laatst gewijzigd door henrie46; 15 mei 2011 om 10:10 Reden: kan verwijdert worden
henrie46 is offline   Met citaat reageren
Ga terug   Modelbouwforum.nl > Modelhelikopters > Electronica
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten