![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Heerhugowaard Leeftijd: 33
|
ik heb een belt cp v1, met standaard 35Mhz zender, nu lees ik overal over spektrum en dergelijke dat dat qua instellingen een heel eind beter zou zijn, heeft het voor mij zin om zoiets aan te schaffen ? de curves verleg je op de standaard zender toch ook al met de 2 potmeters ? waar zit m de winst van zo'n computerzender ? ik ben zeker geen top piloot, en geen 3d vlieger, helemaal beginner ook niet meer, zeker niet met radio control, das paplepel...
__________________ eehhh.... |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 7 oktober 2010 Locatie: Nederland ,Nijmegen Leeftijd: 40
|
kijk als je wil door gaan met deze hobby,dan moet je toch een goeie zender gaan kopen omdat een goed zender met goeie afstelen zou jou helpen om je snel en efective kan vliegen, en voor het begin raad ik je een spektrum dx6i,hij zou perfect van pas komen maar je moet de zender goed sfstellen. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 12 december 2011 Locatie: Wormerveer Leeftijd: 33
|
Een esky zender is prima om te leren. Maar zodra je verder komt dan hoevelen. Vergeet dan niet dat het bereik niet optimaal is. Als je weet dat je hier in door gaat. Koop dan wel een goede zender. Je moet goed kijken naar wat je wilt. En wat je in de toekomst wil. Dan zit je al snel op een 7 kanaals zender of meer. De dx6i is een prima zender. Het enige nadeel is dat hij 6 kanalen heeft. Een computer zender is echter wel vrij ingewikkeld. Maar als je dat eenmaal weet. Dan gaat er een wereld voor je open. Ik zou zeggen. Laat je goed informeren over alle voor en nadelen. |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
Dank je, een antwoord waar ik wat aan heb, ook je pb ! ik heb een futaba ff 7 gekocht plus aansluiting spul voor phoenix, en het ebook van martin over deze zender in combi met heli, ik kan aan de experimenteer terwijl ondertussen de originele zendere nog ff mee gaat naar het veld
| | |
| | #6 (permalink) |
|
Dank je, een antwoord waar ik wat aan heb, ook je pb ! ik heb een futaba ff 7 gekocht plus aansluiting spul voor phoenix, en het ebook van martin over deze zender in combi met heli, ik kan aan de experimenteer terwijl ondertussen de originele zendere nog ff mee gaat naar het veld
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |