![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 december 2011 Locatie: Wormerveer Leeftijd: 33
|
ik heb een copterx 450 se v2 in combinatie met de DX7s zender en AR8000 ontvanger. volgens mij heb ik alles goed werkend. ik gebruik tower pro MG905 micro servo's voor de swashplate. en die doen een beetje raar zodra er spanning op komt. aangezien een filmpje meer zegt dan woorden. Rare servo's - YouTube na een paar sec. staan ze goed, zoals jullie zien. en de swashplate gaat de goede kant op als ik stuur, of gas geef. Is dit normaal??? dat de servo's dat doen? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Heb dit al bij meerdere modellen gezien! Ook bij mezelf! Maar zolang er tijdens het vliegen geen gekke dingen gebeuren zou ik me hier niet teveel van aantrekken! Groeten
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 4 januari 2009 Locatie: Gilze Leeftijd: 26
|
Ik wacht nog even af of iemand andere ervaringen hiermee heeft, maar mijn ervaring is dat er verder geen rare dingen gebeuren! Dacht ooit eens ergens gelezen te hebben dat het een stoorsignaaltje is dat door je ontvanger opgepakt wordt voordat het signaal van de zender herkend wordt! Groeten
__________________ >> Ossekopf Divisie! << |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 17 juni 2007 Leeftijd: 64
|
Heeft mogelijk te maken met het initialisatieproces van de ontvanger bij het aansluiten van de Li-Po. De servo-impulsen zijn dan nog niet stabiel en overeenkomstig de stickposities van de zender.
__________________ Futaba FX-30 V3.0 NL, 2.4 GHz Robbe Telemetrie, Simprop Telemetrie met gesproken meldingen |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Dit komt doordat mensen hun ontvanger niet rebinden na het instellen van de heli.. ontvanger staat gewoon in failsave die eerste paar seconden tot het signaal van de zender er is. even opnieuw binden dus. zorgen dat je midstick staat, of iets +, en met TH hold erop.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Waarom zou dat niet kunnen? zolang jij bij de bind plug kan kan het er in blijven...
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 12 december 2011 Locatie: Wormerveer Leeftijd: 33
|
ik geloof je graag. En misschien ga ik het nog uit proberen. maar voor vandaag vind ik het wel mooi.. net leuk wezen spelen met de swashplate leveler. alles staat nu mooi op de bladen na. daar ga ik me vanavond lekker in verdiepen :P Harstikke bedankt voor jullie hulp. Nu hopen op beter weer.. Ik wil vliegen :P |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |