![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
gr, Dave ps is alleen levensgevaarlijk als zo'n iemand er ook mee gaat proberen te vliegen | |
|
| | #17 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
|
Dave, terwijl je op je wasniwanpang lipos wacht nog wat leesvoer over low battery warnings met de optima Tx RC Groups - View Single Post - Two Crashes Stevo
__________________ |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
gr, Dave ps zijn dat goeie lipos die wasniwanpang lipos ? | |
|
| | #19 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 22 januari 2004 Locatie: Brugge-België Leeftijd: 40
| Citaat:
Maak je huiswerk van je A9 en je zult er een heel betrouwbare vriend aan hebben dat is zeker. Stevo
__________________ | |
| | |
| | #20 (permalink) | |
| Guest
| Citaat:
Heb zeker nog wat huiswerk mbt zender anders gaat hij mooi de lucht niet in. Is leuk zo'n uitgebreide zender maar kost even wat tijd, ach voordat het vliegweer weer terug is heb ik hem wel door Toerde hem gisteren binnen op met mijn oude zender, omdat ik die vrij goed begrijp (dacht ik). alleen met throttle hold aan bleek hij full speed te gaan in plaats van niks. dus throttle down niks, daarbij throttle hold aan en spinnen dat tie deed is leuk als je de lipo aansluit. Oh voor de mensen met binnen bedoel ik dus wel met heli vast, zonder blades, flybar en rotorhead.......... gr, Dave | |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |