![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
| Citaat:
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl | |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 29 juni 2009 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 36
| Citaat:
Ik bedenk me nu wel in een keer de reden dat mijn vorige BEC kapot is gegaan. Ik heb jaren gevlogen met de Ultimate BEC van Koolflight. Toen had ik echter nog Futaba S9202 servo's op de tuimelschijf. Het zou goed kunnen dat ik de BEC heb overbelast door te wisselen naar S9252 servo's. Een dure vergissing wel te verstaan .Wat is de beste manier om stroomverbruik van de servo's tijdens de vlucht te meten. Ik ken de Watts-up wel, maar die is er volgens mij meer voor om het stroomverbruik van de ESC te meten. Heeft iemand nog goede ervaringen met een bepaalde BEC voor 8S lipo batterijen. Bijvoorbeeld de Bec Pro V2 van Castle Creations? | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Citaat:
Western Robotics Hercules BEC (10S 5A/10A Peak) [WRL-HBECHC] : HobbyManiac.Com, Proud to be a Maniac! Western Robotics Hercules Super BEC (14S 10A/15A Peak) [WRL-HBECS] : HobbyManiac.Com, Proud to be a Maniac! Er zijn mensen die hele slechte ervaringen hebben met de CC bec.. ook de V2, waarbij ze uitfikken en vrolijk de input voltage(voltage van je aandrijflipo, 8s dus) door de ontvanger en servos sturen..
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
| Citaat:
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Paddlestang of niet, als je servo's moeten werken, hebben ze sap nodig.... Alleen bij een fbl heli zullen de servo's gemiddeld harder moeten werken Bij oeps acties en erg snelle bochten trek je nog steeds veel stroom En je wilt echt geen kist van 1000 eur of meer de grond in zien gaan omdat je stijfkoppig een bec van onder de 10 amp wilt hebben Het zal echt wel een poos goed gaan, maar je moet hem in de gaten houden, na een jaar of wat gaat hij haperen
__________________ |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |