![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 27 mei 2009 Locatie: Leiden Leeftijd: 38
|
Stelling: Ben in bezit van de 6ex 2,4ghz zenderset ,naar volle tevredenheid. Nu vlieg ik graag met de raptor 30 met MD530 romp en wil de trex 500 met airwolfromp gaan gebruiken. Ik heb een verlichtings set van Multiplex gekocht voor de MD530 en er zitten retracts in de airwolfromp, dus ik kom 1 kanaal te kort ,elk,voor beide. Ik wil de 7 kanaals zender versie kopen (losse zender) en die word met eender ontvanger geleverd als de 6ex .De rs617fs. De vraag: Op de ontvanger staat 7/b dit is het zevende kanaal, moet ik met een Y kabel de verlichting en of retracts tesamen met de accu verbinden? Lijkt mij dat de verlichting dan contstant stroom krijgt en niet schakelbaar is? Voor de retracts hetzelfde? Graag jullie wijsheid hierover? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 november 2009 Locatie: Barneveld Leeftijd: 17
|
ik heb ook een 6ex met die ontvanger, maar 7b kun je niet aan of uit zetten met een schakelaar en dat geldt ook voor de reacts. als je een brandstof model hebt dan is 7b voor de ontvanger accu. ik weet niet of het werkt maar misschien kun je nog presies de zelfde ontvanger kopen en dan samen op 1zender zetten dus dan heb je er 2 in je model. dan kun je bijvoorbeeld lichtjes op 5 doen en op de andere de wielen op 5.
__________________ Met Vriendelijke Groet: Viktor van de Beek |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
7/B kan beide gebruikt worden.. als je een Ykabel gebruikt kan je en B(attery) erin prikken EN kanaal 7 gebruiken. voor waarde is dus wel dat je een 7+kanaals zender gebruikt. Schakelaar zet je dan tussen de y kabel en accu.
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |