![]() |
| | #16 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
| Citaat:
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 22 januari 2012 Locatie: Heerlen Leeftijd: 39
|
@bart : Installing the FrSky 2.4GHz DIY kit in a HobbyKing Turnigy 9X radio - YouTube @hance: bedankt voor je uitgebreide reactie , zeker fijn van iemand die zo'n zender heeft, ik snap al jullie waarschuwingen maar een risico van 40$ is te doen toch? ook de andere bedankt voor de reactie ! hoe meer hoe beter !!!! |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 6 augustus 2006 Locatie: Hilversum Leeftijd: 65
|
Bedankt Danyel, tja het klopt zie ik. Nou ja, het simpelste vliegtuig dat je ermee bestuurt is al duurder, en dat riskeer je dan ook. Zou jij een model van 1000 euro met deze zender durven sturen?
__________________ Bart Doets The older I get, the better I was |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Citaat:
heb er al mee gevlogen (leraar/leerling) met die omgebouwde futaba FF8. leuke beginners kisten toch? dus ook hier niet meteen teveel geld in duwen. vind een spektrum 8 ook mooi , kost in duitsland 279€ zonder ontvanger. blijf die Turnigy wel een uitdaging vinden, toch nog maar een paar nachtjes slapen ! thnks again voor je reactie! | |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
Wel een punt om rekening mee te houden, met 2 turnigy's kun je toch ook leeraar leerling vliegen toch? Leuk voor mijn 2 jongens van 10 om eens mee te gaan, dan is die turnigy weer nòg aantrekkelijker. Thnks hance |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |