![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #46 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Heb je de software ook geinstalleerd? Zo ja, start deze helemaal niet op? Start hij wel op maar werkt hij niet, of leest hij de gyro niet uit... Zet dan eerst spanning op je ontvanger.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #47 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 juni 2010 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 32
|
Nee alleen de drivers. Er zat niks bijna verder aan software en op de site kan ik ook niks vinden.Hij linkt wel met de pc maar er gebeurd niks.Dus ik kan ook niks instellen, alleen handmatig zeg maar met de zender.
__________________ ALIGN Trex 600EFL Pro 3GX Jive 80HV/ALIGN Trex 700E V2 Beastx V3 PowerJive 120 HV/ TDR Mini vbar Helijive 120HV Pyro 700-52 WOH edition/Scorpion 4525Ultimate Futaba 8FG 14ch. |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 7 juni 2010 Locatie: Heemskerk Leeftijd: 32
|
Hey top die zoek ik! Stom dat ik hem zelf niet kon vinden ik heb me rot gezocht op die site maar kwam telkens weer uit bij de drivers. Bedankt !
__________________ ALIGN Trex 600EFL Pro 3GX Jive 80HV/ALIGN Trex 700E V2 Beastx V3 PowerJive 120 HV/ TDR Mini vbar Helijive 120HV Pyro 700-52 WOH edition/Scorpion 4525Ultimate Futaba 8FG 14ch. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |