![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2007 Locatie: Deventer Leeftijd: 45
|
Het kan wel maar is zeker niet simpel omdat Futaba en Spectrum/JR andere kanaaltoewijzingen gebruiken. Zie de eerder genoemde link voor de oplossingen.
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Lid sinds: 18 maart 2008 Locatie: Den Haag Leeftijd: 44
| Citaat:
__________________ McpX - T450SE - T500 - 6HV fbl. - DX8 Laatst gewijzigd door Helihabit; 12 mei 2009 om 15:05 | |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 28 oktober 2003 Locatie: Maasland Leeftijd: 65
|
Leraar-leerling bedrijf tussen verschillende merken zenders stuit meestal op problemen met de kanalentoewijzing. De DX6i heeft de kanalenvolgorde van JR en verstuurt in de pulstrein als eerste de gasfunctie. Bij Futaba staat het gas altijd pas als derde in het rijtje. Citaat:
De desbetreffende spoeltjes kosten bij mijn 'hofleverancier' € 0,50 per stuk, dus voor de kosten hoef je het niet te laten. Dit plaatje staat trouwens op zijn site onder de rubriek smoorspoelen in weerstandsvorm:
__________________ Jan Als je werk je hobby is, heb je altijd vrije tijd. | |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
| Citaat:
Hoe moet de aansluiting er dan uitzien? Het is de bedoeling dat de T12FG de slave wordt.
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken | |
| | |
| | #20 (permalink) |
|
Staat in de link van post 9.
__________________ Groet, Arjan. Foolproof systems do not take into account the ingenuity of fools. Mijn vloot __Vintage Glider Group website |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
| De link gaat alleen over oudere zenders dus daar kom ik niet echt verder mee. Wil alleen maar weten of ik ongestraft de T12FG voorzien van een verloop snoertje naar 3.5mm plug aan kan sluiten op de DX6i dmv een kabeltje met aan twee kanten een 3.5mm stekker.
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #22 (permalink) |
|
Hoi, Ik heb natuurlijk ook de oplossing niet maar op die pagina wordt wel beschreven wat de problemen zijn. En welke oplossingen. Misschien kun je daar me experimenteren? En er staat een link naar een andere site: kens RC home page Die is recent. Daar staat ook een e-mail adres van iemand met verstand van zaken. Misschien kun je er een mailtje aan wagen? Succes
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 31 augustus 2002 Locatie: Druten Leeftijd: 50
|
Links http://users.belgacom.net/TX2TX/tx2t...h/tx2txgb1.htm En de site van Olivier TX2TX buddy box compatibility
__________________ Vriendelijke groeten • Get a life ... get a Watt-meter!!! • Drive Calculator • volts jolt • • zelfbouw e-motor tips • zelfbouw e-motor group • current kills • |
| | |
| | #24 (permalink) | |
| Lid sinds: 14 september 2005 Locatie: Aarle-Rixtel Leeftijd: 39
| Citaat:
Heb eens even gezocht, kom naast de SMD varianten, 2 mogelijke kandidatene tegen (alleen bij Conrad gezocht), welke overige eigenschappen zijn belangrijk? Met andere woorden, wat zou de betere keuze hier zijn? Voorbeeld 1, 28 cent bij Conrad Overige technische spec.: IEC-Klimaatcategorie 55/125/56 · Gegord volgens DIN IEC 286 deel 1 · Waardemarkering volgens IEC-publ. 62. Fabrikantnr.: B82141A1103K Dragermateriaal: Ferriet Nominale inductiviteit: 10 µH Nominale stroom: 55 - 725 mA Type: B82141-A1103-K Frequentie: 2,52 MHz RM: 10 mm I(N) bij 40 ºC: 410 mA Inductiviteitstolerantie: ± 10 % Ø min.: 55 L(N): 10 µH Conform RoHS: Ja ![]() Voorbeeld 2, 48 cent bij Conrad Overige technische spec.: Nauwkeurigheid: 10 % Fabrikantnr.: B82141-A1103-K Inductiviteit: 10 µH Resonantiefrequentie: 25 MHz Kwaliteit Q bij MHz: 55 Ø min.: 55 R: 0,6 Ω I: 410 mA Conform RoHS: Ja
__________________ Modelvliegclub de Sticks | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |