![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 12 oktober 2009 Leeftijd: 27
|
@ crazykuki: de link is er zeker (hier nogmaals voor alle zekerheid) Alles bij elkaar is het dus maar 90€, de moeite waard om te proberen imo. Ik moet er wel bij zeggen dat ik van plan ben het geheel icm een Stabilizer 3D te gebruiken. Daarbij zou ik de eerste vluchten recorden en zodoene met normaal zicht vliegen, om toch maar zeker te zijn dat de range en kwaliteit goed zijn. Ik heb er een goed gevoel bij en zal het toch wagen. Bevindingen zal ik uiteraard meedelen |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 10 december 2008 Leeftijd: 42
|
Let je op het opgenomen vermogen; deze zender verbruikt 1,25 A. En kost dus wel een flink stukje vliegtijd. Iets om goed rekening mee te houden. Kleinigheidje: het max zendvermogen in NL ligt ver onder de hier voorbij komende setups... Voor 2.4 Ghz is het een enorme 10 mWatt. Voor de overige frequenties weet ik het niet zo op te lepelen, maar veel meer zal het niet zijn... Zwaar hoeft het niet te worden, groot ook niet, en ook op 5V zijn systemen verkrijgbaar. Mijn ervaring: De goedkopere zenders van ebay die ik heb gekocht en geprobeerd zijn allemaal bagger. Prijs tussen 50 en 100 dollar ongeveer. Het slechte nieuws: de zender die ik nu heb weegt niets, is zo groot als mijn duimnagel, doet het perfect en kostte dus veel teveel... (maar het is wel de laatste die ik heb gekocht) Oh ja: Een "gewoon" tft scherm in de buitenlucht laat bij zonnig weer weinig meer zien dan een flets plaatje.. (als je al wat ziet)
__________________ Mikrokopter "Y-6" ; Raptor 50 Titan V2.5 Laatst gewijzigd door Kapograph; 16 november 2009 om 20:25 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |