![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 januari 2008 Locatie: Rotterdam Leeftijd: 27
|
Ik heb in mijn 450 geen gebruik gemaakt van de BEC in de regelaar, om de simpele reden dat deze bloedheet wordt bij een beetje spelerij. Heb nog een tijd een ontvangeraccu gehad, maar ben nu overgestapt op een losse 3 A bec, deze blijft ijskoud bij iedere mishandeling. Dus naar mijn idee zal de BEC van de regelaar achterwege gelaten moeten worden, en een losse bec erin zetten.
__________________ |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 25 juni 2003 Locatie: Groningen Leeftijd: 31
|
Ik ken de CC geschakelde bec nog niet maar dat lijkt me een goede vooruitgang tov hun oude systeem. Je met al best gek doen om een 3A geschakelde bec onderuit te halen en een zwaardere zal het niet snel opgeven.
__________________ Vliegclub : http://www.avio-eelde.nl/ | Lavi, Long Fox, Edge 540, Fly eagle jet trainer, MD530, Agusta 109, Ryan STA, Vampir, T-Rex 600 FBL, Epsilon F3J, F-86 sabre nano |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 28
|
De oude CC10 was eigenlijk maar rond de 3A op 6S. De nieuwe heeft daar dus geen last van. Student, ik moet de eerste nog tegenkomen die de BEC van de Jive niet wilt gebruiken. Ook op een 450 kun je makkelijk de BEC gebruiken mits je ESC wel wat koeling krijgt of overcap. heeft. De standaard 450 PRO esc met een scorpion -6 is qua power leuk, qua warmte van de regelaar niet
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |