![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #152 (permalink) |
| Lid sinds: 18 juni 2004 Locatie: apeldoorn Leeftijd: 24
|
Repareren niet, echt niet. Een nieuwe neus bouwen ben ik met je eens, dat kan en daarmee repareer je hem. maar doe ik niet in 2 dagen en dan heb ik nogsteeds geen motorkap en cockpit. En met veel gewicht toename. Hij vloog heerlijk, er komt een nieuwe. Maar hoe snel...
__________________ - |
| | |
| | #153 (permalink) |
| Guest
|
Ja ok, het is geen kwestie van 3 breuklijmen lijmen en kloar. Een nieuwe is wel de beste en snelste oplossing, hij zou er inderdaad zwaarder van worden. Heeft de rest van de setup (ESC, BEC, motor, servo's) de klap wel overleefd? Zwaar balen, ik weet hoe het voelt. Soms hebben we een rothobby. |
|
| | #154 (permalink) |
|
Servo's moet ik nog bekijken, 5245 case gaat makkelijk stuk maar op rudder zat al de nieuwe versie, aileron en elevator lijken geen klappen te hebben gehad. Regelaar ziet er heel uit, prop meenemer was erg krom, motor as lijkt nog recht maar de montage plaat zit wel scheef tov de as. Ga morgen hem leeghalen en alles testen. Na de Q500 wedstrijd, vanavond nog ff de tip van de quicky folieën en een goede nachtrust krijgen .
__________________ - |
| | |
| | #155 (permalink) |
| Lid sinds: 17 oktober 2003 Locatie: Venray Leeftijd: 39
| Wow Nando, Deze aanblik is wel ff schrikken voor mij Misschien had je die foto's even beter voor jezelf kunnen houden Misschien zien we mekaar wel dit jaar in Well en kunnen we misschien wel ff mooi sychroon vliegen Grtzzz, Heino |
| | |
| | #158 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Het zit je nou niet echt mee he Nando...
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #161 (permalink) |
|
Wim, Julius, De antwoorden staan goed omschreven in dit topic. Ik wou met bec vliegen, maar omdat de servo's niet snel waren een 2s 1100mah A123 accu geprobeerd, gin idd sneller, maar na overleg met Bert v/d vecht besloten dat gewicht belangrijker was, dus er moest weer een een bec in komen, die is besteld maar nog niet aangekomen. @ laurens, Waar was je vandaag? Ik heb vandaag nog een kist stuk gevlogen, hierbij was een kroonsteen (die er niet meer inzat) de schuldige. En dus eigelijk ik ook weer... wel te repareren maar ik bouw een andere kist op, die heb ik al maanden nieuw in doos. Maar gelukkig was dat na een 1e prijs te hebben gewonnen.
__________________ - Laatst gewijzigd door nando; 19 april 2009 om 20:48 |
| | |
| | #162 (permalink) |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
|
Misschien een idee om minder nonchalant te worden en beter je spullen voor elkaar te hebben Nando? Scheelt je een hoop geld
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ |
| | |
| | #163 (permalink) | |
| Lid sinds: 30 mei 2005 Locatie: Tilburg Leeftijd: 36
| Citaat:
nogal een nutteloze tip Alex! Alsof Nando dat zelf niet kan verzinnen. En dit er nog even inwrijven getuigt niet van echt van medeleven! Nando, erg jammer joh. Hoop dat je snel weer een nieuwe kist hebt om in B te starten! | |
| | |
| | #164 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 5 mei 2004 Locatie: Spijkenisse Leeftijd: 28
| Citaat:
Ik vind het alleen doodzonde dat er om dit soort redenen kisten crashen, that's all.
__________________ http://modelvliegclub-emcr.nl/ | |
| | |
| | #165 (permalink) |
| Guest
|
Kisten crashen meestal om redenen die voorkomen hadden kunnen worden. Nando is tenminste zo eerlijk dat hij het zelf toegeeft, daar heb ik wel respect voor. Dat iets achteraf voorkomen had kunnen worden, wil niet perse zeggen dat het nonchalance is |
|
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |