![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 9 februari 2004 Locatie: Schoonhoven Leeftijd: 34
|
Frits ontwierp ooit de Fletcher: Fletcher Design Study Ben benieuwd welke nieuwe inzichten er allemaal verwerkt zijn in de Empi. Zou daar ook weer zo'n beschrijving van komen, zoals van de Fletcher? Mij lijkt dat wel leuk... het blijft toch interesant, die geheimzinnige aerodynamica! Toch knap dat de modellen steeds weer een haartje beter worden. Wat betreft de wedstrijd, het schijnt slecht weer te zijn. Was het vorig(?) jaar in Zwitserland ook al niet een baggerveld geworden? Tenminste dat zag ik op de foto's in 'Aufwind'. Hopelijk valt het dit jaar mee. Succes in ieder geval!
__________________ Mooie dingen groeien langzaam. Laatst gewijzigd door Berrie; 4 augustus 2009 om 12:56 |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 18 april 2005 Locatie: Winterswijk
|
Die webcam is echt mooi ! Houdt me wel vaak even van het werk af....
__________________ www.winterswijkseluchtvaartclub.nl F3B-Anfänger; MC24-Weatronic, Freestyler-3 & Cyril. |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juni 2003 Locatie: Echt Leeftijd: 32
|
Het WK is ten einde. De uitslag is:
Ondanks dat de doelstellingen niet behaald zijn, wil ik het Nederlands F3B team feliciteren met hun behaald resultaat! |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 18 april 2005 Locatie: Winterswijk
|
Ik hoop dat de heren nog niet helemaal uitgeblust zijn, er komt nog een zwaar "na-seizoen" aan...... Volgens mij heeft Frits het WK gebruikt om z'n nieuwe model (dat nog geen week klaar was) in te vliegen. Je kon wel zien dat het steeds beter ging, laatste ronde werd 'ie zelfs 2e Grt Nick
__________________ www.winterswijkseluchtvaartclub.nl F3B-Anfänger; MC24-Weatronic, Freestyler-3 & Cyril. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |