![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 18 april 2005 Locatie: Winterswijk
|
Langs deze weg wil ik de Nederlandese F3B ploeg veel succes wensen bij de F3B-WK in Tsjechië. Heren, zet 'm op ! Grt Nick
__________________ www.winterswijkseluchtvaartclub.nl F3B-Anfänger; MC24-Weatronic, Freestyler-3 & Cyril. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juni 2003 Locatie: Echt Leeftijd: 32
|
Inderdaad Nick. Heren, succes! Er is een speciale website waarop ze verslag doen: Verslag wereldkampioenschap F3B 2009 in Ivancice (Tjechie) |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2004 Locatie: Eindhoven
|
Hallo forumleden, dank je wel voor de ondersteuning ! We zullen het nodig hebben gezien de indeling Mits er een goede internet verbinding is, zullen we proberen dagelijks een verslag te schrijven ( zolang het niet tenkoste gaat van het vliegen)
__________________ Onder de vogels, is de papagaai de beste prater, doch de slechtste vlieger.... www.f3b-holland.tk |
| | |
| | #5 (permalink) |
|
de reisdag staat online
__________________ Onder de vogels, is de papagaai de beste prater, doch de slechtste vlieger.... www.f3b-holland.tk |
| | |
| | #6 (permalink) |
|
1e trainingsdag online...
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 26 juni 2003 Locatie: Echt Leeftijd: 32
|
Ik zie dat ze die piepschuim DG's met Klapptriebwerk bij jullie ook ontdekt hebben.. Al enig idee wat voor modellen gevlogen worden? Ik ben wel eens nieuwsgierig of de Tanga gebruikt wordt. Door de iets grotere vleugel oppervlakte misschien meer een allrounder.. Als de pike's dit seizoen heel blijven wil ik voor volgend jaar misschien een F3B toestel erbij. Laatst gewijzigd door PascalvO; 30 juli 2009 om 23:21 |
| | |
| | #9 (permalink) |
|
Ha Bas, Vorig jaar liepen Frits en ik met de gedachte voor een nieuw model. Na veel rekenwerk van Frits en testen in de windtunnel kwam Empi te voorschijn. Hij is iets kleiner dan de Fletcher en er is veel aandacht besteed aan de romp/vleugel overgangen. Ik zal tzt wel een maatschets plaatsen maar hier op de Wk hebben we geen scanner bij ons. Gezien de korte tijd is er maar 1 model voor de wk afgekomen. De eerste resultaten zijn hoopvol maar het is er kort dag. Ik zal kijken ik morgen wat meer foto's kan plaatsen... groeten jeroen
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 30 april 2007 Locatie: Hilversum
|
Hoi Jeroen, dank je voor de informatie! De Empi http://www.airtoimedia.nl/web/upload...t/DSC_0141.JPG ziet er erg mooi uit!! Uiteraard wil ik er nog veel meer over weten, maar concentreer je komende tijd maar voor de volle 110 % op de wedstrijd. Gezien het lastige (understatement van het jaar) deelnemers veld zal dat nodig zijn! Bas Laatst gewijzigd door Bas B; 31 juli 2009 om 23:55 |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
weer berichtje aangevuld
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Empi is een de japanse stootslag met de elleboog....
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 20 oktober 2007 Locatie: Alphen aan den Rijn Leeftijd: 28
|
Voor de echte hardcore fans ( als die er mochten zijn) een live webcam is hier te vinden >>> http://www.czechheaven.cz/modelarske...254_Web_kamera
__________________ www.mvc-otto.nl www.F3J-sport.nl/ www.f3k.nl "Achtung!!Nur Zur Information, da kommen die Holländer wieder !!! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |