![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
| Eindelijk is het dan zover, Dutch3D.org is bezig met haar vernieuwde website! Na jaren van trouwe dienst werd het tijd voor een facelift van de website om helivliegend Nederland beter van dienst te kunnen zijn. Laat het idee los dat wedstrijden alleen geschikt zijn voor mensen die op een wereldniveau vliegen. De huidige deelnemers weten allemaal dat dit juist niet het geval is! Op elk niveau kan er worden deelgenomen, er is altijd wel iemand van het zelfde niveau waarvan je graag wilt winnen. De nieuwe website onderstreept ons streven dat we een open society zijn die naast het wedstrijdelement, fun en gezelligheid hoog in het vaandel hebben staan! Naast de totaal nieuwe layout zijn er ook een aantal nieuwe features bijgekomen. Zo kunnen piloten die minstens twee maal hebben deelgenomen aan een Dutch 3D wedstrijd een “pilot profile” laten aanmaken. Veel mensen schrikken af door het onbekende. Om deze drempel te verlagen hebben we een aantal nieuwe artikelen gemaakt over het verloop van de wedstrijddag, aanmeldprocedure en tips voor het voorbereiden op de wedstrijden. Het Dutch 3D team wenst jullie straks veel plezier op de nieuwe website en verwelkomt u graag op haar wedstrijden. Sneak preview: Homepage ![]() Subpage ![]() Met vriendelijke groeten, Tjerk V. Dutch 3D
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 30
|
Ziet er goed uit! Misschien iets om even uit te zoeken: Ik dacht dat We take fun serious We take fun SeriousLY moest zijn, maar weet het niet zeker. Maar als iets zo prominent op je voorpagina staat is wel handig als het ook klopt. Zeker omdat veel internationale mensen naar de site zullen gaan. Schrijfhulp Engels - typen bijwoorden (edit) sorry, even te snel gekeken, dacht even dat het over de 3d masters ging. Toch misschien handig om uit te zoeken.(/edit)
__________________ www.armc.nl Laatst gewijzigd door Robinio; 14 januari 2010 om 15:48 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 3 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Bedankt mannen voor de reacties! Het werdt echt hoog tijd. Robinio, toen ik een half jaar geleden deze spreuk had bedacht had ik er idd even op gegoogled, maar meer om te kijken of de spreuk al niet ergens anders gebruikt wordt. Toen gaf google bij de ene site, serious en de ander seriously aan. Ik vond Serious beter klinken als Seriously vandaar dat dit bleef hangen. Morgenavond vergadering D3D, zal het even in de groep gooien. Als mensen nog andere ideeen hebben voor de website, laat het dan graag even weten! Kan ik dat direct menemen in het overleg. Groeten, Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Apeldoorn Leeftijd: 30
|
Inderdaad een twijfelgevalletje. Maar als dit het enige is waar commentaar op komt, dat heb je het volgens mij goed gedaan
__________________ www.armc.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 27
|
Even uit mn hoofd, puur grammaticaal, seriously. Vaak weten de engelsen zelf ook niet hoe het zit dus zou me er niet teveel zorgen om maken. Gaat vooral om de serieuze fun
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 3 juni 2006 Locatie: Beverwijk Roepnaam: Jeroen Leeftijd: 42
Weblogartikelen: 2 |
Jammer dat de foto's met heli's bijna allemaal op z'n kop staan. Nee, zonder gekheid. Ziet er mooi strak uit. Geen poespas, gewoon lekker zoals het hoort. Makkelijk vinden van dingen en goede leesbaarheid is belangrijk voor een informatieve website.
__________________ Zolang alles er nog op en aan zit, was het een goede landing. |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Ziet er goed uit Tjerk!
__________________ Mikado, Hyperion, Edge rotorblades, Head RC Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |