![]() |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
|
Ik ben op zoek naar andere paddle's voor op mijn Trex 600 deze zitten er nu op: ![]() Buiten het feit dat ik ze niet mooi vind denk ik dat er betere te koop zijn. Ik zal zeker in het begin veel hover figuren uit het F3C programma vliegen en denk dat andere betere vliegeigenschappen. Ik zoek al dagen maar kom vaak dezelfde (dure) uit the USA tegen en dat is niet wat ik wil. Ik zoek "betaalbare" ![]() Er zijn ongetwijfeld mensen die daar een mening over hebben en mij van wat advies kunnen voorzien. In een ander topic heb ik al wat advies ontvangen en weet dat ze dun en zwaar moeten zijn maar ik kan ze niet vinden. Wie kan mij een beetje op weg helpen? |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 27
|
Heb die witte gehad op een ESP, gewoon prima paddles. Gewichtjes op de flybar kun je ook mee experimenteren. Ik zou niet teveel denken aan welke paddles, etc. Gewoon oefenen. Verschil merk je toch nog niet.
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
|
Bart, ben het helemaal met je eens dat ik het verschil niet zal merken maar zoals al zei, ik vind de paddles die er nu op zitten niet "mooi". En als ik er dan toch andere opzet wat zou dan een optie zijn. Ik zal ook hier een beetje mee gaan experimenten (extra gewichten) en zal dan vanzelf wel ondervinden wat beter vliegt. |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 4 augustus 2008 Locatie: Limburg Leeftijd: 27
|
Naja voor het oog, die witte zijn wel wat mooier denk ik. Tis maar net waar je je kicks vandaan haalt he Bewaar je toch die zwarte als een backup setje bij een eventuele crash.
__________________ Compounding interest... anndddd its gone! |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |