![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) | |
| Lid sinds: 31 augustus 2007 Locatie: Hengelo
| Citaat:
Nou in slaap vallen, dat is zeker niet het geval. Mijn arm daarin tegen wel.... die was aardig lam.... Er waren trouwens nog meer mensen met camara's, misschien dat die daar opnamen van gemaakt hebben. Groeten, Nico
__________________ TT50v2, Trex500, Trex450 | |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
Gefeliciteerd Remon en Bas. veel crashes deze keer jammer genoeg. maar zo te zien had iedereen er erg veel plezier in en is uiteindelijk het belangrijkst
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
@Nico, das waar ook , je neemt nooit een statief mee. Of had je er niet 1? verder was mijn opmerking natuurlijk met een Ik hoop dat iemand iets van het F3c heeft gefilmd. Enne Ronald: Gefeliciteerd!! Ow, de andere winnaars natuurlijk ook de felicitaties!!!! Zteven! Laatst gewijzigd door heimhelicopters; 5 mei 2010 om 10:43 |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2007 Locatie: Thuis
|
Ha die Steven! Ja dank je wel, was een geslaagde dag!! Vooral mijn laatste vlucht was ik persoonlijk wel over te spreken. Het zou idd. wel erg leuk zijn als iemand eens een ronde F3C zou filmen!! Kan ik eens terug kijken om te zien wat ik nog allemaal fout doe! Groet, Ronald
__________________ Hirobo - SAB - GR/JR MC24 + Weatronic 2,4 Ghz - Scorpion - Castle Creations www.dutchf3c.nl |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2006 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 31
| Dutch 3D - www.dutch3d.org Leuke filmpjes Nico! Greetz en tot in België! Michiel. @Sebastiaan: Rechte vertanding en eentraps overbrenging is geen enkel probleem zoals de Synergy E9 van ondergetekende vorig jaar een heel seizoen lang heeft bewezen. Just make a good design...
__________________ 5th place Experts 3D Masters 2008, 12th place Experts 3D Masters 2009 Dutch3D champion 2008 & 2009 Sponsored by CSM, Stefansliposhop.de |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |