![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
|
Nou ik zie dan geen problemen om NIET mee te doen, dus ga als een dolle aan de gang en ben er 26 juni weer bij. Maar nu om mee te vliegen |
| | |
| | #18 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
|
Nou vanavond wezen vliegen, uiteraard een paar hover figuren geoefend en nu ik in mijn achterhoofd weet dat ik over 3 weken mee ga doen dat voelt ineens anders, nu gaat er een beetje druk op de ketel staan Citaat:
Toen mijn stall turn even oefenen en bovenstaande in mijn hoofd houdend, hmmm na het eerste aanvliegen vertikaal trekken en draaien merkte ik dat de vertikale vlucht toch niet zo hoog was als ik dacht. Dus de stoute schoenen aangetrokken en eerst maar eens proberen met meer snelheid in een mooie rechte lijn langs te vliegen. Dus voor het eerst maar eens een stuk verderweg gevlogen dan dat ik altijd deed, bocht draaien, aanduiken en snelheid maken...........shhhhhhhhhitttttttttt wat gaat ie hard ineens. (merk nu ineens dat mijn oefenveld erug klein is). Nadat de heli (voor mij) als een raket voorbij raasde kon ik een mooie scherpe bocht maken en de snelheid eruit halen. Zo dat was ff schrikken, ik merk nu dat de "aanloop"die ik eerst altijd deed veel te kort was om voldoende snelheid te hebben. Ik heb nogmaals de heli in flinke snelheid voorbij laten gaan en vond het toen wel ff welletjes. Ik zie nu maar weer dat ik eerst maar de bovenstaande opmerking van Remon eigen moet gaan maken, en elke kleine tip brengt je elke keer weer een stukkie verder.
__________________ In 2012 weer meevliegen met een Align 700E F3C in de Sportsman Class -> the way to F3C ? Info F3C:check->Dutchf3c Sponserd by:2brothers Laatst gewijzigd door Super john; 7 juni 2010 om 20:20 | |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |