![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Stuur even een mailtje naar info-at-dutch3d.org en vraag even om die reglementen van de KNVvL.. Stuur ik je ze wel op. Fijn om te lezen dat je zo lekken enthousiast bezig bent! Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #17 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Hoi John, je bent goed bezig man ! Hooverfiguren worden door velen onderschat, sommige zijn zelfs moeilijker dan de dynamische figuren vind ik. Wat betreft het volgende : Citaat:
Tot volgende week dan Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 | |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
|
Ik heb nu in ieder geval alle figuren in tekening vorm en zijn mij duidelijk. @Bas:Iedereen kan wel hoveren (denk ik) maar om nu strak en precies figuren te hoveren is echt een opgave! Het is een kwestie van concentratie, beheersing, en rust, verder is de afstelling van de heli wel belangrijk maar zelfs met een "oude omgebouwde Trex 600 CF" moet het gaan lukken |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2005 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 61
|
John, let er even op dat de nummering van de vlaggen (pylonnen) anders is als jij getekend hebt. Vlag 1 is meteen links voor je en verder met de klok mee 2,3,4. Vlag 4 is dus rechts voor je. Citaat:
__________________ < Frank_________________pa0fbk |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
|
....
__________________ In 2012 weer meevliegen met een Align 700E F3C in de Sportsman Class -> the way to F3C ? Info F3C:check->Dutchf3c Sponserd by:2brothers Laatst gewijzigd door Super john; 17 juni 2010 om 21:44 Reden: verkeerde topic |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
...
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken Laatst gewijzigd door holco; 17 juni 2010 om 21:52 Reden: mee verhuist naar het goede topic |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |