![]() |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 25 april 2005 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 61
|
best handig, zo een paar voorbeelden van autorotatie, zal het morgen ook eens even met de Protos proberen
__________________ < Frank_________________pa0fbk Laatst gewijzigd door fbk; 9 juli 2010 om 01:43 |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Haha als dat ergens niet mee gaat lukken is dat wel met een Prôtos! Genoten van het filmpje, inspiratie genoeg voor een einde van een freestyle! Moet echt een keer een 90 formaat heli hebben om wat boeiendere auto's te maken dan een inverted met een roll.. Maar wat doet deze s*kkel, koopt ie weer 50 size helis... en ook nog eens met snaar aandrijving.. Die logo 700 had al uit moeten zijn..
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #19 (permalink) |
|
Als je het goed doet kun je toch redelijk coole inv. auto's doen met een 50'er
__________________ Mikado, Hyperion, Edge rotorblades, Head RC Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Met mijn 6HV heb ik ookal inverted auto's gedaan. En Bas doet niets anders. dus.......
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #21 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 18 november 2008 Locatie: Oldeberkoop Leeftijd: 44
| Citaat:
Anders loop je het risico tijdens de auto halverwege opeens je rotorkop het te zien begeven, omdat je vanwege het ontbreken van het motorgeluid niet in de gaten hebt dat je headspeed oploopt. Schijnt.... Ik waag mijn heli's niet aan auto's als het niet nodig is.... Groet, Bert | |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Jah het kan wel... Maar het wordt zoooooo veel makkelijker.. Dat roep je zelf ook altijd! Bas telt niet mee, die komt van een andere planeet... En met de Vibe en 600N heb ik ook zovaak inverted auto's met roll gedaan. Ik bedoelde dus spannendere dingen dan een basic inverted auto.
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Punt voor jou ![]() Ja met een 90'er kun je zooooo veel verkloten en toch nog mooi autoroteren. Hier heb ik veel ervaring mee Daar is het een stuk relaxter mee.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |