![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 juli 2006 Locatie: Hardenberg(OV) Leeftijd: 36
|
Misschien al voorbij gekomen of bekend bij jullie, maar dacht ik plaats hem even. Zag hem op een ander forum staan en vond het toch wel erg indrukwekkend wat hij hier neerzet; Gr, Roy
__________________ ( Vario Ecureuil Electric / FF9 2,4Ghz / Vario Schweizer 300 Electric ) http://www.royceweb.com |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 8 mei 2007 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 26
|
Is dit een voorproefje voor de Nightflight @ 3D Masters? Zo ja, dan ben ik daar zéker bij!
__________________ Raptor 50 V2: Charging..* White Minimag: for sale. * RealFlight G4.5: Transmitter lend out. |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
oh, wow, formidabel !! Dit zet weer een heel nieuw standaard, de combinatie van muziek, lichtshow op de heli en het vuurwerk, geweldig !! (helaas is vuurwerk op de hei in Venlo absoluut niet toegestaan ...) Bas
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #7 (permalink) | |
| Moderatorteam Lid sinds: 7 september 2002 Locatie: eindhoven, El diablo. Leeftijd: 36
| Citaat:
2dmasters.org de allergrootste 3d competitie in europa, 24 landen vertegenwoordigd. entree ( ja ook nog betalen ook ) 20 euro.
__________________ "The secret to heli flying is printed on the bottom of some empty fuel cans, keep looking untill you find one." www.mvsb.nl | |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
| En helaas geen vuurwerk op de Venlo'se heide (maar goed ook). Dit jaar weer volop 3D vuurwerk in Venlo verwacht ik.
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |