![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #136 (permalink) |
| Lid sinds: 22 december 2004 Locatie: Capelle aan den IJssel Leeftijd: 49
|
Jongens ik kan jullie deze lipo's van harte aanbevelen HobbyKing Online R/C Hobby Store : Rhino 4900mAh 6S 22.2v 25C Lipoly Pack
__________________ TD RIGID/KK Multicopter/OpenPilot/F5B Enigma/F3P Elipsia/Arduspyder/T12FG/Flexacopter/MX20-Hott Je moet twijfelen aan iets wat goed is om perfectie te bereiken |
| | |
| | #137 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
| Citaat:
Ik doe mijn stinkende best om te gaan vliegen maar elke keer als ik de tijd heb dan werkt het weer niet mee. Ik heb twee weken geleden een poging gedaan maar naar 1.5 accu waren mijn vingers blauw van de kou. Maar ik heb waarschijnlijk iets gevonden waarbij mijn vingers een beetje warm blijven en dan wil ik zeker 1 keer in de week gaan vliegen. | |
| | |
| | #138 (permalink) | |
| Lid sinds: 2 september 2003 Locatie: Almere Leeftijd: 46
| Citaat:
Weet je al wanneer je 700 geleverd wordt John ? Ik heb een mooie aanbieding van een winkel bij onze zuiderburen ! Ik wacht alleen nog even op een andere aanbieder maar morgen ga ik ze bestellen, bij 1 van de 2. De QUK tailrotors zijn ook onderweg, net als de lipo's. nou alleen de heli's nog ! Straks heb ik alles behalve helí's HAHAHA ! Gr, Rob
__________________ Planks ? NO THANKS !! | |
| | |
| | #139 (permalink) |
| Zodra ik het voor elkaar heb dan maak ik zeker wat foto's Volgens de laatste berichten binnen 2 weken QUK Tailrotor heb ik ondertussen al binnen alsmede de ontvanger accu's, komend weekend bestel ik mijn lipo's |
| | |
| | #140 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2003 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
deel 1 bouwverslag : http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post1935265
__________________ Planks ? NO THANKS !! |
| | |
| | #141 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Wat betreft lipokeuze wil ik nog wel een duit in het zakje doen; als je toch voor goedkope lipo's kiest dan zijn de nanotechs van hobbyking zeer goed. Ik heb er heel goede ervaringen mee. Er zit vaak meer capaciteit in dan erop staat en de inwendige weerstand is erg laag, en je mag ze snelladen. bijvoorbeeld : HobbyKing Online R/C Hobby Store : Turnigy nano-tech 5000mah 6S 45~90C Lipo Pack just my 2 cents Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #142 (permalink) |
|
Ik heb mijn heli ook mogen ontvangen:http://www.modelbouwforum.nl/forums/...ml#post1937922
__________________ In 2012 weer meevliegen met een Align 700E F3C in de Sportsman Class -> the way to F3C ? Info F3C:check->Dutchf3c Sponserd by:2brothers Laatst gewijzigd door Super john; 17 december 2010 om 16:17 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |