![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Vond dit op mijn zoektocht naar align onderdelen: ziet er toch wel heeeel anders uit... rcHeli News - Neuheit: Weitere Bilder des T-Rex 700E F3C aufgetaucht
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
john ,dat wordt straks naar de winkel hollen ! (hoe kunnen ze het ervoor maken...) Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Rob, jij vliegt toch al met een align 700 ? wil jij ook naar elektro gaan ? Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #41 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2003 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Absoluut ! Ik zal wel "moeten", met een nitro val je finaal buiten de boot volgend jaar bij de FAI. We hebben in Augustus 2011 een WK in Italië, als ik daar met een Nitro ga vliegen krijg ik gelijk daardoor al puntenaftrek. Nu nog welke ? de 700 of de Rave ??????????? Rob
__________________ Planks ? NO THANKS !! |
| | |
| | #42 (permalink) |
|
F3C wordt ineens "modern" .... Maar puntenaftrek ??? waarom dan ? Bas
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
|
Ik zal zeker NIET de eerste wezen, ik heb geen haast. Het duurt immers nog een half jaar voordat de eerste wedstrijd is. Maar Rob, voor mij geldt hetzelfde, ik twijfel ook nog steeds alleen gaat de weegschaal wel verder naar de Align. De prijs is goed en wie weet kan ik er wel 2 aanschaffen Ik wacht eerst maar af wat nu de daadwerkelijke aanpassingen t.o.v de normale 700E uitvoering zijn en ben ook benieuwd naar de eerste vlieg ervaringen. En puntenaftrek voor nitro???das voor mij ook nieuw??? |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 2 september 2003 Locatie: Almere Leeftijd: 46
|
Bij het beoordelen van FAI vliegen zit altijd wel een klein deel subjectiviteit, dwz dat de juryleden niet ALLEEN kijken naar de vlucht, maar ook of het model bijv lawaai maakt, met een net iets te rijke motor staat te schudden, hoe je je gedraagt tijdens de wedstrijd, of je model er MOOI uitziet (als er veel slangetjes uithangen bijv.), een "clean model" past ook beter bij FAI. Het zal niet veel schelen, maar als je al die dingetjes fout doet scheelt misschien gauw een 1/2 punt per figuur. Het zou niet moeten mogen maar het gebeurt wel. Net zoas Curtis Youngblood of Scott Gray altijd wel een beetje meer punten krijgen dan een onbekende piloot die net zo goed vliegt. Ik heb het zelf meerdere malen meegemaakt tijdens EK's en WK's. FAI vliegen gaat over precisie, en als je de indruk wekt dat je je niet goed hebt voorbereid, of je model niet netjes hebt afgewerkt is dat te zien tijdens je vlucht en krijg je daar aftrek voor.
__________________ Planks ? NO THANKS !! |
| | |
| | #45 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |