![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #31 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2008 Leeftijd: 38
|
Ik ben er ook Dirk en Henry, had ook al toegezegd op jullie forum. Altijd leuk aan de ibisweg. Zo, ik heb ook de heli bijna weer klaar. Tja, inverted autorotatie moet je ook niet doen met de stick op negatief..... Nou ja, zal wel macht der gewoonte zijn. schade viel op zich reuze mee gelukkig en nu7 ligt die lekker uitelkaar voor een najaars beurt. Ik moet toch eerlijk zeggen dat het mij wel tegenviel. Ik zeg er wel bij dat ik pas afgelopen zaterdag de FTM voor het eerst in het echie deed ipv op de sim, en met de freestyle deed ik maar wat. De zenuwen gierden me echt door de keel en ik vloog dan ook echt belabberd. Misschien daarom dat er geen fragmenten van mij zijn in het filmpje.... Maar ik weet nu wel waar ik ongeveer sta.... onderaan en dus nog veel moet oefenen, nu maar hopen op goed weer deze winter. Groetjes remon |
| | |
| | #32 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Bedankt voor het filmpje Henri! Dirk ook natuurlijk, maar die was drukker met vliegen.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #33 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
| Citaat:
Dirk liet na zijn vlucht zijn handen zien en die kon hij niet meer stilhouden en ach, die spanning heeft ook wel iets hoor .... Bas ps. ik had eigenlijk al wat foto's verwacht
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 | |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
er staan al foto's op dutchf3c.nl. Allemaal kijken!!! enne, Zenuwen heb ik geen last meer van , ik doe gewoon lekker mijn dingetje en heb geen directe prestatiedrang meer. En ik heb geen angst meer mijn heli te verliezen, die zijn namelijk toch al verloren!! Haha. Steven |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
|
Gohhh zenuwen... daar noem je mij wat.....Bij Remon alleen door zijn keel, nou ik kan je melden dat ze bij mij tijdens mijn eerste ronde van mijn tenen tot aan mijn hoofdharen heen gierden. [edit] Steven was mij net voor |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
haha.. inderdaad. meestal na een paar vluchten is dat wel weg.. afgelopen zondag was echt de vuurdoop! en valt achteraf echt reuze mee! een beetje vergelijkbaar met de ultieme kick na het vliegen van je eerste looping bijvoorbeeld. dus alleen maar leuk.
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
|
En voor de liefhebbers ik heb een klein verslagje gemaakt over het F3C wedstrijdgedeelte en dit staat uiteraard op www.dutchf3c.nl |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Heel wat gemist heb ik alweer in de gaten. Jammer van je crash Walter, heb je een mooie bril op. “Zag je ‘m nog nie”.. Terug naar de modelglasses? Niemand heeft je Radix blades “met ervaring” van de tafel gepakt? Gefeliciteerd Bas en Bastiaan met jullie dagoverwinningen. Dirk ook een nette prestatie geleverd, had ‘t wel graag willen zien! Volgend jaar alleen maar K3 figuren? Alleen maar ronde vormen dus? Super gaaf filmpje Henry! Geeft een mooie impressie van de dag! Bedankt! Ondertussen heb ik de Dutch 3D website aan alle kanten geupdate! - De foto’s van Walter zijn nu te vinden in de media afdeling: Dutch 3D - www.dutch3d.org - De uitslagen staan vermeld (onderaan) op de Events pagina: Dutch 3D - www.dutch3d.org Daarbij weer de gedetailleerde scores in pdf. Tevens ook de einduitslagen seizoen 2010! - Coole filmpje van Henry op de indexpagina, nogmaals mega bedankt! Dutch 3D - www.dutch3d.org Daarbij heb ik even wat “bugs” verwijderd. - De links in de footer naar events gaan niet meer naar de figures pagina. - De paarse vlakken zijn wat minder paars geworden. (De laptop gaf aldoor verkeerde kleuren weer, ik dacht dat het blauw was, maar het bleek paars te zijn..) Groenten en tot volgend seizoen! Tjerk
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |