![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2006
|
Beste piloten, Op zondag 19 september vind de laatste wedstrijd plaats van 2010. Gelieve u spoedig in te schrijven. Het inschrijven dient via de Dutch 3D - www.dutch3d.org site te gebeuren. Welke gegevens er allemaal nodig zijn vind u in het voorbeeld: Dutch 3D - www.dutch3d.org Namens de Dutch 3D Commissie. |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2006 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 31
|
Aan eenieder die zich heeft ingeschreven voor de wedstrijd van zondag te Valkenburg. Houd dit draadje even in de gaten i.v.m. de weersvoorspellingen. Als je email adres bekent is bij de organisatie (=je hebt je opgegeven voor de toegangscontrole) dan kan je een mail verwachten wanneer het NIET door zou gaan. Dus hoor je niets dan zien we je zondag! Hopelijk tot zondag, Michiel namens de Dutch 3D commissie.
__________________ 5th place Experts 3D Masters 2008, 12th place Experts 3D Masters 2009 Dutch3D champion 2008 & 2009 Sponsored by CSM, Stefansliposhop.de |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
dat is een prima idee, momenteel zie ik dat de kans op regen 90% is ..... hopelijk verbetert het Bas
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
De verwachting is zo slecht nog niet. 90% kans op regen, niet 90% van de dag regen. De één zegt dat het droog blijft de ander een bui. Ik zeg,...... Dit is te doen !!!!
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
wanneer weten we de beslissing van de wedstrijdleiding ? Hopelijk niet om12uur vannacht .....
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2006 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 31
|
De organisatie heeft besloten om de wedstrijd gewoon door te laten gaan! Graag zien we jullie dus om 8:30uur op het veld en kunnen we om 9:00 uur beginnen. Tot morgen! Michiel.
__________________ 5th place Experts 3D Masters 2008, 12th place Experts 3D Masters 2009 Dutch3D champion 2008 & 2009 Sponsored by CSM, Stefansliposhop.de |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
ik weet niet waar jullie die wijsheid vandaan halen , maar ik lees 95% kans op regen en windkracht 4 , weercijfer een 4 ..... wie gaat er allemaal .... ? ik vind het zo sneu om een eind te rijden en dan niet te kunnen vliegen ....
__________________ Compass field rep. Compass 6HV V-stabi 5.0, Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 Laatst gewijzigd door 666yeti666; 18 september 2010 om 22:15 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
|
Bas, Het blijft toch een beetje koffiedik kijken met het weer. Maar ik kan mij voorstellen dat er mensen zijn die van ver moeten komen en nu erg twijfelen. Ik ga zo ie zo, maar of dat een toegevoegde waarde is..... |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2006
|
Beste heren Diversen mensen hebben van alles geregeld voor deze wedstrijd uitwijkdatum is er niet. De club heeft van alles geregeld enz. Het zal gaan om de eindprijzen van dit jaar die ook uitgereikt gaan worden. De eerste plaatsen zijn al wel bekend maar de tweede en derde kan van alles nog gebeuren. We gaan proberen om alle 3 rondes te vliegen en kunnen door de hoeveelheid piloten die mee doen (15 totaal) dit hopelijk ook halen. Ik zie jullie graag morgen. Raymond |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
Hey..en wat denk je?.. ik ook
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Het was een prima vliegweertje vandaag, met 2 crashes helaas. Toch hebben er een hoop weer heerlijk gevlogen
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |