![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #181 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Bas, ik heb alle shirts nog in mijn schuur liggen. Dus ik heb een M voor jou voor 10 euro (Ex verzendkosten).
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #184 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Ja.. En nog groter 'Donder Tijger'...
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #185 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2011 Locatie: Breda Leeftijd: 26
|
hehe, dacht de heli op de voorkant al te herkennen. Zouden ze die nog een hoop overgehad hebben en maar ff een 3dm logo erbij gedrukt hebben.
__________________ Onwetendheid is een zegen, maar vaak is kennis toch wel handig. |
| | |
| | #186 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
nee, deze zijn speciaal gemaakt voor 3DM. Het TT shirt ontwerp bestond natuurlijk al. Er zijn 1000 shirts voor het evenement gemaakt. Het is reclame voor TT dus die sponsort ook de shirts.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #187 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
hi Walter, ok, dan graag eentje toesturen. Ik stuur je wel een pb Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| gratis entree???? |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |