![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #32 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Wauw, netjes gedaan. Kleine opmerkingen: - afspeelsnelheid lager - je vliegriching is nu schuin naar de viewer toe en niet haaks maar dat je hier 3uur aan besteed voor ietswat je zelf niet gebruikt is bewonderenswaardig. De naam blijft in ieder geval wel cool.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #33 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Bedankt, Vond het wel leuk om te proberen of ik eruit kon komen met animeren, en dat lukt wel. Alles kan naar smaak worden aangepast natuurlijk als er maar genoeg tijd in wordt gestoken. Om de rendertijd kort te houden heb ik vrij weinig frames gebruikt, hij moet veel trager weergegeven worden. De Vluchtlijn kan mee ge-rendered worden, start en stop kan aangegeven worden, volgcamera, etc.etc. Bewerkelijk blijft het wel
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #34 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Gaaf Eric!!! Hij mag ook wel iets ruimer gevlogen worden Nee ik snap wel dat het dan allemaal te klein wordt, of je moet idd met een chasecam gaan werken.. Eerst een groot shot haaks van zijkant en daarna een volgshot om te kunnen zien hoe de heli pirouette/beweegt. Easier said than done natuurlijk. Het is even leuk werk natuurlijk en je kunt idd genoeg verzinnen om het helemaal duidelijk te maken. Dat verwacht ook niemand van niemand om dat "gewoon even te doen". Goed, leuk gedaan iig. Altijd leuk om dergelijke technische programma's te gebruiken voor andere doeleinden Edit: Ohw 3DSMax is er natuurlijk wel voor gemaakt, dacht Solid Works gelezen te hebben..
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl Laatst gewijzigd door Lazerbeak; 22 december 2010 om 10:28 |
| | |
| | #35 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Zeker leuk om te doen Tjerk. Is gedaan met 3dsMax, is puur gemaakt voor animatie en presentatie (filmindustrie, specialeffects). Kan het levensecht maken, maar wat je zegt het kost dan echt heel veel tijd. Heb je de scene staan, dan gaat het opzetten van een nieuw figuur best vlot. Maar het video editten/ renderen van alles kost het meeste tijd. Zal Henry alles van weten
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #36 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Gaaf gedaan Eric, het gaat alleen idd wat snel. Volgens mij is dit precies volgens de beschrijving van 3Dmasters.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #37 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Check de 3DM site voor de coolste trailer/teaser van 3DHELIFREAKZ.NL 3DMasters
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #38 (permalink) |
| Lid sinds: 2 mei 2009 Locatie: Dedemsvaart Leeftijd: 35
|
Dan moet ik volgend jaar ook maar even naar Venlo. Is echt goed om te lezen dat het volgend jaar weer in Venlo wordt gehouden. Eindelijk wordt onze hobby gewaardeerd in Nederland Super!!!!
__________________ Align Trex 600 Pro Limited Edition Gasoline Conversion/Align Trex 600 EFL Pro 12S/Align Trex 700 E 12S/Align Trex 700 Nitro (Flying by RMF Friendship Dalfsen) |
| | |
| | #39 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Volgens mij heb ik mn slaapplek al geregeld, dus ik zit wel goed
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #40 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
wow, mooie trailer ! Enne , "new location" ... ben heel benieuwd waar dan, ziet eruit als een vliegveld ... Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #41 (permalink) |
|
Zoek de locatie. Noem hem, en je krijgt van mij 10 gummipunten.
| | |
| | #43 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Haha ja als je die locatie weet te vinden zonder enige voorkennis krijg je naast die 10 gummipunten er van mij $3500 bij aan monopoly geld!
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #44 (permalink) |
| Lid sinds: 26 mei 2009 Locatie: Amersfoort Leeftijd: 41
|
MLA veld, Traffic Port Venlo? Met wat fotoshop Groet, Patrick Edit: Nog een fototje op internet gevonden:
__________________ Modellen? Te veel! Laatst gewijzigd door Patrick LS-4wl; 25 december 2010 om 13:48 |
| | |
| | #45 (permalink) |
|
10 gummipunten! vanavond geef ik uitleg hoe en waarom. das nu wat lastig VIA een pda.
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| gratis entree???? |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |