![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 april 2005 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 61
| Citaat:
trainen en nog eens trainen................ Nu op naar Meerhout
__________________ < Frank_________________pa0fbk | |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 12 augustus 2003 Locatie: Steenwijk NL Leeftijd: 47
|
Zoveel mensen gezien en de handen geschud en toch frank gemist.. Ik was vandaag in het publiek en heb me prima vermaakt. Vooral de FTM was weer een spektakel.. Benno
__________________ Firebird, Zap, Speedboot, King2, GL450Ct, CX500SE, DF52, Swift 2, CX250, Mini swift, T-rex 450 FBL vermomd als airwolf, T-rex 700E F3C, A5 waterplane (coming sooooon) |
| | |
| | #18 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
Iedereen gefeliciteerd en Anko natuurlijk met zijn debuut in de A-klasse..top gedaan Ko Er zijn hopelijk wel foto's gemaakt toch? ben wel benieuwd hoe iedereen eruit ziet met het haar strak achterover haha..
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl |
| | |
| | #19 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
| Citaat:
![]() Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 | |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
Mannen, allen bedankt voor de mooie dag. Natuurlijk zijn we ondertussen heel benieuwd naar allerlei foto's en filmpjes. Hierbij dus een oproep om je beeld materiaal gauw publiekelijk te plaatsen en dat bekend te maken. (alhier) Ik heb heel wat mensen gezien met foto en video camera's duss ik verwacht een overloop aan materiaal..... Steven. |
| | |
| | #21 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
| fam. verplichtingen had het ook graag anders gezien !!!
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 |
| | |
| | #22 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 april 2005 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 61
| Citaat:
Volgende keer beter
__________________ < Frank_________________pa0fbk | |
| | |
| | #24 (permalink) |
| Lid sinds: 2 januari 2005 Locatie: Hengelo (ov) Leeftijd: 25
|
Ennn we zijn online! Scores op de Events pagina. En een kleine selectie foto's op de Media page.. Dutch 3D - www.dutch3d.org Enjoy!
__________________ Sponsored by: Hacker Top Fuel batteries | Rapid eyewear | Heli4U.nl Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl |
| | |
| | #28 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Erg mooie foto's zag er qua weer top uit, wel veel piloten met technische problemen waardoor ze niet mee konden doen ... erg jammer. Ik baal ook dat ik er niet bij kon zijn met m'n broer !! Maar we blijven gewoon door trainen met erg veel Fun
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |