![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2006
|
Beste vliegers Vergeet niet u in te schrijven voor deze eerste wedstrijd die gehouden word in Odoorn. Het inschrijven is mogelijk via: Dutch 3D - www.dutch3d.org En dan naar tabblad pilots. De eerste piloten zijn u al voor gegaan. Met vriendelijke groet. Namens de Dutch 3D organisatie |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Euh, Oja, bijna vergeten!
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2009 Locatie: Hengelo(O) Leeftijd: 24
|
ook ik heb me net opgegeven:S lekker weertje van`t weekend:P
__________________ logo 600 3d, spektrum dx8 Sponsord by gens ace www.gensace.com, rigidheli.com Rapideyewear.co.uk |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
That makes 3 of us
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
enfin, de dag zit er weer op. Gelukkig scheen de zon volop, dat maakte de harde en vlagerige wind een beetje goed. John had pech met z'n zorgvuldig opgebouwde heli die van tafel viel en bij de daaropvolgende proefvlucht de bec doorbrandde ... Verder waren er mensen met pech nog voordat de wedstrijd was begonnen, zeer spijtig. Ik zag ik een paar nieuwe heli's , in alles klasse's als ook overstappers naar elektro. Brandstof lijkt aan het uitsterven te zijn. Verder petje af voor nieuwkomer Anko in de A-klasse, wat een talent ! Ga zo door zou ik zeggen. Ook Steven hield zich goed staande bij de F3C jongens met zijn nieuwe heli, wat een verschil met je oude heli's ! In de sportklasse ook een paar nieuwkomers die verdienstelijk vlogen. Wat betreft mezelf; het consequent en regelmatig trainen van de figuren de afgelopen weken heeft me geen windeieren gelegd, daardoor lukte het om 1ste in de sportklasse te worden. Frank, ook bedankt voor het callen ! Natuurlijk iedereen weer bedankt voor de gezellige dag ! tot in meerhout Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 Laatst gewijzigd door 666yeti666; 1 mei 2011 om 20:43 |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
1 van mijn heli's is ook van de tafel af gevallen... gelukkig geen schade op een hakje uit een tailblade na. Ik baal ervan dat ik de setfiguren verkl&^t heb.. had hoger kunnen eindigen. ach, revenge in meerhout dan maar..
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #11 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
|
Ik baal als een stekker, had van deze eerste wedstrijd toch wel iets meer verwacht. Heb nog wel mijn eerste ronde kunnen vliegen en die viel mij persoonlijk al heel erg tegen. Ik had toch wel redelijk veel getraind maar dat was absoluut niet te zien. Ik zal de komende tijd eens diep nadenken hoe ik verder ga. Tja en dan nog de pech hebben dat de heli van de tafel valt....geen resultaat want ...mijn heli is van de tafel geflikkerd Verder feliciteer ik uiteraard de winnaars en kan Cees dit jaar zijn borst nat maken!! Ik zal mijn belevingen in mijn draadje vermelden, tot in Meerhout. |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Nou bijna iedereen had last van de wind. Benny die normaal rots stabiel kan hoveren was "all over the place". ALLES wordt dan moeilijker. @Anko mooi gevlogen. Als je twijfelt over een figuur, gewoon vragen. Je gaat ver komen
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
| ja absoluut, ik moest erg VEEL corrigeren, alleen al om de heli op een nette rechte lijn te houden tijdens het aanvliegen van elke figuur. de 2de helft van 'n backwards loop moest ik met max negatief pitch vliegen om hem rond te maken Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Hehe, dankje. Niet vergeten die powerblink 120hv op vaste timing te zetten. Denk dat t veel helpt tegen je probleempje..
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2009 Locatie: Hengelo(O) Leeftijd: 24
|
hey was een mooie dag
__________________ logo 600 3d, spektrum dx8 Sponsord by gens ace www.gensace.com, rigidheli.com Rapideyewear.co.uk |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |