![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2006
|
Beste vliegers Vergeet niet u in te schrijven voor deze tweede wedstrijd zaterdag 28 Mei die gehouden word te Meerhout Belgie. Het inschrijven is mogelijk via: Dutch 3D - Dutch 3D - www.dutch3d.org En dan naar tabblad pilots. De eerste piloten zijn u al voor gegaan. Met vriendelijke groet. Namens de Dutch 3D organisatie |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Goeie, bijna vergeten. Dit keer kan ik wel zelf mee vliegen
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Goedzo Walter! ik ga nog eens wat leuke figuurtjes uitkiezen en dan gaat mijn mail ook weer de deur uit
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Gisteren met windkracht 5 de FTM 3x geoefend. Totaal FTM vluchten komt hiermee op 4 = ruk Maar buiten dat hij lelijk is durf ik hem in ieder geval te vliegen. Zelfs met windkracht 5. Nu nog een Freestyle programma op de SIM in elkaar draaien voor zaterdag.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Ik heb mn ftm nog helemaal 0 keer geoefend, maar naar verhouding heb ik het dus wel beter gedaan dan jou Walter Ook ingeschreven trouwens, dus tot zaterdag!
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2006
|
De eerste 10 inschrijvingen zijn alweer binnen. Nogmaals het verzoek om in te schrijven voor de mensen die ik nog niet heb bereikt of dit nog niet gedaan hebben. Anders zit ik weer tot vrijdagavond laat formulieren te printen. Groet Raymond Namens de Dutch 3D organisatie |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
Nou wat mij aangaande hoef je niet in spanning te zitten, ik sla deze keer over en ga op de zondag lekker naar Eibergen. (waar het ooit allemaal begon!) Ik wil iedereen die wel meedoet dan ook veel succes wensen. Steven. |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 18 augustus 2008 Leeftijd: 38
|
Wie blijft er eigenlijk die zondag nog in Meerhout? Heike en ik blijven wel. is mooie omgeving en als het weer een beetje meezit dan maken we er een mooi dagje van, beetje vliegen, luieren terwijl de accus laden, weer beetje vliegen....weer luieren...enz enz remon |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Succes boyz aankomende zaterdag ik had er super graag bij willen zijn.
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 |
| | |
| | #11 (permalink) |
|
Helaas, mijn heli mag maar één dag in de week worden uitgelaten van mijn vrouw Zondag wordt het familiy time voor mij dus. Ook leuk
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
veel succes morgen allemaal en hopen op goed weer.
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl |
| | |
| | #13 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Bedoel je nou dat je dr morgen wel of niet bent Walter?
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #14 (permalink) |
|
Zaterdag (de wedstrijd dag) natuurlijk WEL !! Zondag mag ik niet
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 27 mei 2011 om 16:26 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |