![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #16 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Yep, dankzij 3D Masters hebben we tenten zat. Ik denk dat het wel mee zal vallen. De één geeft regen aan: Buienradar en weer Venlo. 14 daagse weersverwachting Venlo De ander zegt dat het droog blijft: Weer: Weer per plaats - het weer voor Venlo, Nederland Gemiddeld moeten we wel onze rondes kunnen vliegen
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
|
Zo net terug van een verregende wedstrijd, sneu voor de de club en jammer voor iedereen die voor niets is geweest, het is niet anders. Verder wel genoeg tijd gehad om eens lekker te over de hobby te lullen.
|
| | |
| | #18 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
ja zeker jammer, had er wel zin in, laatste wedstrijd voor de vakantie. er waren 8 inschrijvingen in de sportklasse, ik kan me niet herinnern dat we die ooit hebben gehad, maar helaas was het niet nodig. nou ja, ik heb nog wel een overheerlijk stukje limburges vlaai gegeten en natuurlijk even gezellig gebabbeld ... iedereen alvast prettige vakantie en anders tot op de 3Dmasters ! Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #19 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Yep, heel jammer. Maar we hebben wel de juiste call gemaakt om het af te blazen. Het is pas heel laat ECHT droog geworden. Zelfs toen buienradar dacht dat het droog was bleef het miezeren. Wel vell kunnen bijpraten
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Ja jammer dat de boel is afgeblazen, maar wat was het een miezerige schijt dag Ha ha maar goed de BBQ wat top en zelf nog een paar vluchten gemaakt. De nacht met een groep piloten in campers en bussen was top, de volgende ochtend stonden we om 07:15 al te vliegen die zondag heeft in mijn gevoel 2 dagen geduurd .. super. Het was een erg gezellige meeting erg gemoedelijk en er werd lekker hard gevlogen en er was veel publiek. Kortom ik ben net thuis en kapot.... Walter en de rest van de club super bedankt voor de gastvrijheid en tot een volgende keer.
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 |
| | |
| | #21 (permalink) |
|
Jaaaaaa, de zondag heeft veel goed gemaakt. ![]() Het luchtruim was permanent gevuld en het weer was perfect. Moe maar voldaan kijk ik tevreden terug.
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
Het was ondanks de miezerige zaterdag een ultiem heli weekend! leuk iedereen weer gezien te hebben en ook leuk om te zien hoe iedereen weer gegroeid is het afgelopen jaar. Top Top Top! Natuurlijk Walter en clubleden bedankt voor de gezelligheid en de gastvrijheid. We zien jullie weer @ the masters!!
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl |
| | |
| | #25 (permalink) |
| Lid sinds: 3 september 2007 Locatie: Thuis
| Haha, nee idd nog nooit gezien!
__________________ Hirobo - SAB - GR/JR MC24 + Weatronic 2,4 Ghz - Scorpion - Castle Creations www.dutchf3c.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |