![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2006
|
Beste vliegers Vergeet niet u in te schrijven voor deze derde wedstrijd zaterdag 25 Juni die gehouden word te Venlo Het inschrijven is mogelijk via: Dutch 3D - Dutch 3D - Dutch 3D - www.dutch3d.org En dan naar tabblad pilots. De eerste piloten zijn u al voor gegaan. Met vriendelijke groet. Namens de Dutch 3D organisatie Laatst gewijzigd door Raymond Houtman; 20 juni 2011 om 07:15 |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Derde wedstrijd !!! Sent from my T14
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 |
| | |
| | #4 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
de voorspelling voor zaterdag is erg slecht, weeronline geeft een 2 .... tja, daar gaan we weer ....
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Walter heeft nog een paar dagen om van zn veld een indoor vliegplek te maken....
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Ha ha ik heb een nieuwe slogan "gegarandeerd harde wind en zware bewolking" Ik hoop dat Venlo een beetje word ontzien zaterdag ... voor zondag ziet het er een stuk beter uit ..maar dan is het lekker vrij vliegen dus dat word knalleeuu !! de heli's zijn er klaar voor.
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 |
| | |
| | #9 (permalink) |
| Lid sinds: 5 oktober 2009 Locatie: Hengelo(O) Leeftijd: 24
|
beste indoor tent wordt dat voor f3c
__________________ logo 600 3d, spektrum dx8 Sponsord by gens ace www.gensace.com, rigidheli.com Rapideyewear.co.uk |
| | |
| | #12 (permalink) |
| Lid sinds: 31 juli 2006 Locatie: Vlijmen Leeftijd: 31
|
Kom jongens niet zeuren! In venlo is het altijd droog En niet gaat lopen jammeren dat het weer niet goed is en dan niet op komen dagen, gewoon komen! Het is altijd gezellig, zeker in Venlo, dus ook al is het weer niet best een leuke dag wordt het toch wel! @John: Dan moet er windkracht 6 aan worden gegeven (nu windkracht 3 dus dat is een briesje voor profs zoals jij Tot zaterdag, Michiel.
__________________ 5th place Experts 3D Masters 2008, 12th place Experts 3D Masters 2009 Dutch3D champion 2008 & 2009 Sponsored by CSM, Stefansliposhop.de |
| | |
| | #14 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
Michiel heeft gelijk hoor, Van alle jaren dat ik meedoe met wedstrijden hebben we enkele keren voor een dag gestaan dat het weer allerberoerdst was maar ik heb het maar 1 keer meegemaakt dat we een ronde hebben laten vervallen omdat het onmeunig ging plensen. Dat was overigens dan weer wel in venlo........ eeeuuhm , gewoon komen naar venlo, zaterdag wordt het prima!!!! Steven. |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Ja mannen ik kom ook hoor. We zien wel wel wat de dag gaat brengen. Ik kan me nog wel de bui herinneren op dit veld waarbij we in een witte tent zaten ... tot morgen Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |