![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 12 mei 2006
|
Beste vliegers Vergeet niet u in te schrijven voor deze derde wedstrijd zondag 11 September die gehouden word te Almere. Het inschrijven is mogelijk via: Dutch 3D - Dutch 3D - Dutch 3D - Dutch 3D - www.dutch3d.org En dan naar tabblad pilots. De eerste piloten zijn u al voor gegaan. Met vriendelijke groet. Namens de Dutch 3D organisatie |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Net nog ff een ftm in elkaar gedrukt... tot zondag!
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Je had toch al een goede FTM? De mijne nog maar weer een keer geoefend..... We zullen zien.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #4 (permalink) | |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
| Citaat:
Was er niet helemaal tevreden mee..
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
iedereen weer bedankt voor de gezellige dag, gelukkig hebben we het droog gehouden. Stiekem was ik toch best wel trots op de 1ste plek in de sportklasse van vandaag (met m'n nieuwe Compass 7HV nog wel) en over het hele jaar ! Organisatie ook weer bedankt en misschien tot volgend jaar ! Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #6 (permalink) |
| Lid sinds: 4 juli 2007 Locatie: Bussum
|
Foto's nu al op RC HELI NEWS
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 |
| | |
| | #7 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
wow dat is snel ! ligt het aan mij of zijn die foto's niet in de goede verhouding ... ?
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #8 (permalink) |
| Lid sinds: 24 april 2007 Locatie: Lelystad Leeftijd: 38
|
Was gezellig vanmiddag. Iedereen gefeliciteerd en Walter bedankt voor de pepernoten Yihaaaa!!! we hebben weer heerlijk gelachen met zijn allen
__________________ Nieuws feiten en ontwikkelingen op RC Heli gebied kun je vinden op www.RCHelinews.nl |
| | |
| | #10 (permalink) |
|
Het zijn foto's aangepast voor het platform rc heli news dus geen groot formaat foto's..Gefeliciteerd Bas met je nr 1 plaats erg mooi gevlogen ..
__________________ 3DHELIFREAKZ.NL www.rchelinews.nl HobbyManiac.com sponsord mij als RC Maniac Piloot op het veld met de GAUI X5 X7 |
| | |
| | #12 (permalink) |
|
Natuurlijk Bas deze man (piraat) verdient een mooi plaatje ..
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
|
Gisteren een zeer leerzame vliegdag gehad, een beetje winderig maar ach dat zijn we ondertussen gewent. Kampioenen 2011 op een rijtje: Expert 3D: Bas de Groot Fai F3C: Cees Verplanke Sportklasse: Sebastiaan Kasman Heren van harte gefeliciteerd . Opmerking! Cees Verplanke is voor de 25e keer Nederlands kampioen F3C geworden ![]() Tenslotte wil ik de heren die deze wedstrijden organiseren en de vrijwilligers die bij de bezoekende clubs ons verzorgen hartelijk bedanken! See you next year!
__________________ In 2012 weer meevliegen met een Align 700E F3C in de Sportsman Class -> the way to F3C ? Info F3C:check->Dutchf3c Sponserd by:2brothers Laatst gewijzigd door Super john; 12 september 2011 om 09:47 |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |