![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #47 (permalink) |
| Lid sinds: 22 maart 2007 Locatie: Raamsdonksveer Leeftijd: 43
|
Vind het nu niet direct een positieve stimulans om wel lid te worden in ieder geval. Geen idee wat het nut, of achterliggende gedachte er van is...
__________________ "Een blaffende heli in de morgen ..... een dag zonder zorgen" |
| | |
| | #48 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
| Citaat:
Maar ik heb het al eerder gezegd, laten we de mensen die in de subcommissie zitten eerst de tijd gunnen om de boel op te tuigen. | |
| | |
| | #49 (permalink) |
| Lid sinds: 27 maart 2010
|
Dit is slecht nieuws.Ik doe al mee aan de dutch 3D sinds het ontstaan.Heb in al die jaren maar 1 wedstrijd gemist.Het was een event waar ik elk jaar naar uitkeek.Bij het lezen van dit alles begrijp ik nog niet goed wie deze beslissing heeft genomen.Heeft de Knvl dit beslist of de organisatie van de dutch 3D?Volgens mij is het piloten aantal in al die jaren niet echt afgenomen.Ik herinner mij nog dat het eerste jaar amper 3 piloten in de A klasse deelnamen.De laatste jaren waren we toch met 5 a 8 plioten in de A klasse.Je kan niet verwachten dat er zomaar 15 piloten in de A klasse meedoen.Daar zijn de figuren gewoon te moeilijk voor. Diegene die toch wedstrijd willen blijven vliegen zijn altijd welkom op de 3DBelgium. Dit is de Belgische versie van de Dutch3D zeg maar.Met dit verschil dat de flight on music geen verplichte ronde is. meer info over 3DBelgium Bij deze veel sterkte aan de organisatie van de Dutch3D en mag dat ene event volgend jaar,een groot succes worden.Ik zal er alvast zijn. Jo. |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |