![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #61 (permalink) | |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
| Citaat:
| |
| | |
| | #63 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
OK, het lijkt langer omdat het net over de maandgrens heen gaat. 9 dagen om precies te zijn. Kamperen drukt ook de kosten.
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #64 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
Laurens, goed nieuws man ! Toch weer 4 , of eigenlijk 5 wedstrijden dus. Blijft de figurenlijst hetzelfde ? Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #66 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
De figurenlijst heeft waarschijnlijk wat lichte aanpassingen. Verder wat John zegt, officieel dus 5 wedstrijden.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #67 (permalink) |
| Lid sinds: 19 november 2010 Locatie: Haulerwijk Leeftijd: 30
|
Even ter info Roden is nog niet zeker! We zijn binnen de club nog in overleg.
__________________ Hangar 9 Sukhoi SU-26MM 80cc MVVS - Lak 17 2.4m zwever -PZ Stryker F27Q - Eratix 3D (op de reparatie tafel! - Spectrum DX8 wro-promotions.nl |
| | |
| | #68 (permalink) |
|
Dat wist ik niet, maar die datum was volgens mij wel het streven. Bedankt voor het delen, we wachten nog wel even op het groene licht.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #69 (permalink) | |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
| Citaat:
Hi Laurens, is er al een update ? Ben wel nieuwsgierig naar de nieuwe figuren, dan kan ik ze gaan proberen op de SIM Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 | |
| | |
| | #70 (permalink) |
| Lid sinds: 15 augustus 2003 Locatie: Doetinchem Leeftijd: 42
|
Even een vraag, Darwin wil mogelijk weer in de beginners klasse proberen (is vorig jaar niet gelukt om verschillende reden), ik ben wel lid van de KNvvL maar Darwin niet, mag hij dan mee doen of moet hij dat eerst (jeugd) lid worden. En moet je ook een brevet hebben om deel te kunnen nemen in een KNvvL wedstrijd? Probleem is dat hier geen KNvvL club zit waar actief heli worden gevlogen en we dus individueel lid zijn. Dat kost mij al een hoop geld maar dan wordt het helemaal duur zonder dat ik er direct wat voor terug krijg. gr Remco
__________________ Voor (online) modelbouw zie www.4rc.nl of mail: info@4rc.nl, 4rc.nl bilderdijkstraat 100A Doetinchem The sky is not the limit, its the ground |
| | |
| | #71 (permalink) |
|
Als je mee wil doen, moet je lid zijn van de KNVVL. Wat je zou kunnen doen is het KNVVL lidmaatschap van jou op Darwin overhevelen. Ook zou je op een club lid kunnen worden, zelfs al betekent dat dat je er minder zal zijn. Dat kan ook weer een deel sparen.
| | |
| | #72 (permalink) |
|
En na wat tegenslagen is de website online! Helaas niet in de vorm zoals hij had moeten worden, maar de meeste info is tenminste online: Home
| | |
| | #73 (permalink) |
|
Website is basic maar in orde, alleen nog de sportklasse figuren. Roden gaat dus niet door ? Ik lees : Wedstrijdagenda 29- 4 Odoorn Welkom 20-5 Valkenburg Dutch Nationals Welkom bij de Leidsche Luchtvaart Club! 2-6 Venlo Jupiter Modelvliegclub 2-9 Vlissingen MODEL VLIEGCLUB DELTA - MVC Delta Wanneer is dutch3d ??? gr Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #74 (permalink) |
|
Tijdens Venlo, dan vliegt alleen de F3C en waarschijnlijk de sportklasse.
| | |
| | #75 (permalink) |
|
Laurens, ik ben bezig met aanmelding knvvl. Ik zie ook dat er extra "sportlicentie" is met extra kosten, maar neem aan dat dit niet nodig is voor deelname f3n/sportklasse ? Figuren sportklasse al bekend? Bas
| | |
| ||||||
![]() |
| Labels |
| f3n, fai, knvvl, nederland |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |