![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #17 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Ik ga zeer binnenkort een hoop info updaten, er word achter de schermen hard gewerkt.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #20 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
ik ben huiverig voor de animo van de F3N (expert/sport-klasse). Straks wordt ik knvvl lid, betaal ik contributie, moet een eind rijden, en dan staan we daar straks met 3 man ..... Bas
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #22 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Haha inderdaad Maar even zonder dollen, ik heb al veer meer animo dan 3 man. Dat word het probleem dus niet. Ik zeg, spring even in het diepe en word lid van de KNVVL. Zelfs al doe je geen wedstrijden dit jaar dan heb je er alsnog profijt van. De website is nu op ongeveer 75%. Ik hoop deze rond 1 Februari online te hebben, dan is er een centraal punt voor alle informatie. Ik hoop dat je gezellig mee komt vliegen dit jaar.
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| | #23 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Als je KNVvl lid wilt worden buiten een club om kost t je een euro of 75, 80.. ik vraag me af of mensen dat er echt voor over hebben. Ben t wel met Laurens eens.. ookal die je niet mee heeft t voordelen, je mag bijv dan wel (gast)vliegen op clubs ook al ben je er geen lid...
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |