![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Er zijn veel discussies over de wedstrijden in 2012 onstaan. Voor de preciese uitleg verwijs ik naar de onderliggende websites. Welke zijn jullie van plan om te gaan vliegen in 2012? De opties: - Dutch3D, 1 wedstrijd in Juni, 2 klassen: Expert & Sportsman + Funfly - F3N, 4 wedstrijden - F3C, 4 wedstrijden - Sportsman, 4 wedstrijden Dutch3D info: Dutch 3D - www.dutch3d.org F3C: http://dutchf3c.nl/ F3N Info: http://www.fai.org/index.php?option=...licopters11&id Ik wil er een poll van maken maar de optie "Ja, maak een enquête bij deze discussie" helpt niet echt......
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Is het toegestaan om bijv in sportman en f3n tegelijk te vliegen? Voor de compleetheid van mn brevet(ten) lijkt t me wel leuk om ook de prestatiebrevetten van de heli te halen... of hebben ze die regel ook aangepast? Ik ga iig D3D en F3N doen..
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
dutch3d en sportsman als ik zou moeten kiezen tussen die twee : sportsman
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #5 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 22 juli 2004 Locatie: Nijmegen Leeftijd: 41
|
dutch3d sportsman en (knvvl) sportsman (mits die laatste niet al te duur wordt ...)
__________________ Compass field rep. 2x Compass 7HV V-stabi 5.1 , Turnigy Nanotech, Jeti 2.4 |
| | |
| | #8 (permalink) |
|
Dutch 3D. Misschien ook eens een F3N wedstrijd om te kijken of het wat is, maar ik blijf erbij dat het F3N format aan vernieuwing toe is. Als je voor F3N persé knvvl lid moet worden dan doe ik daar waarschijnlijk helemaal niet aan mee. Groeten, Bas
__________________ Mikado, Hyperion, Edge rotorblades, Head RC Vlieglessen nodig? - www.modelhelivliegen.nl | |
| | |
| | #10 (permalink) |
| Vriend van modelbouwforum.nl Lid sinds: 13 april 2004 Locatie: Swalmen Leeftijd: 41
|
Zelf ben ik geen KNvvL lid en was het ook niet van plan te worden. Ik ga alleen Dutch3D mee doen. Eerst wou ik met wedstrijdpensioen gaan. Te oud Te weinig tijd Te weinig talent Iedereen vliegt mij er uit Maar één wedstrijd is makkelijker, ik heb meer tijd om te oefenen. Meer tijd tussen de wedstrijden door. En ik ben nu aan het Wintersimmen. Eindelijk heb ik het Piroflippen door op Mode 1 Er is weer licht aan het eind van de tunnel
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL Laatst gewijzigd door wrobijns; 16 december 2011 om 10:18 |
| | |
| | #12 (permalink) | |
| Citaat:
Dus een Piroettenden tictoc met reversal krijgen wij te dien op de D3D?
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #13 (permalink) |
|
Waarschijnlijk wel, maar niet door mij. Kun jij hem al?
__________________ Walter Robijns, 1x Align TREX 700E, 1x Compass 6HV, 1x Compass 7HV Sponsored by 4RC.NL |
| | |
| | #14 (permalink) | |
| Citaat:
Heb een veel leukere move die ik wil perfectioneren nu, en die ga je wel zien
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert | |
| | |
| | #15 (permalink) |
| Lid sinds: 16 februari 2003 Locatie: Oegstgeest/ EHGR Leeftijd: 24
|
Even ter informatie, F3N en Dutch3D gaan NIET door elkaar heen lopen qua wedstrijddagen. Dit valt dus prima naast elkaar te doen. Ik wil in ieder geval beiden vliegen!
__________________ Sponsored by 4RC, Edge rotorblades and Scorpion systems helikopter.modelvliegsport.nl |
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |