Modelbouwforum.nl

Ga terug   Modelbouwforum.nl > Modelhelikopters > Heli-Pilot's Mess > F3C & D3D

Reageren

Discussietools Weergave
Oud 3 januari 2012, 20:43   #1 (permalink)

Super john's schermafbeelding

Leeftijd: 47
Standaard ->Dutchf3c is weer online

Het heeft even wat tijd gekost maar er staat weer een toonbare site online. Afgelopen maanden waren er wat problemen met de site waardoor we hem off-line moesten halen. We hebben de boel helemaal opnieuw gebouwd en er moet nog veel gedaan worden.

Komende weken gaan we er nog verder mee aan de slag maar het begin is er weer. We zijn bezig met wat leuke functies, o.a. automatisch koppeling met faceboek zodat je het nieuwe seizoen niets hoeft te missen!
Oud 4 januari 2012, 11:42   #2 (permalink)

Anko's schermafbeelding

Leeftijd: 18
Standaard

Mooizo John! Ik ga eens even koekeloeren voor 2012

Misschien een leuke opmerking, Bij de halve M staat dat je de 45 graden vlucht in 1 keer vanaf de linker/rechter bovenhoek naar ooghoogte moet uitvoeren met een 180 graden pirouette, was het niet zo dat je 2.5m moet dalen, onder een hoek van 45 graden, met 180 graden piro, 1 seconde pauze vervolgens nog een keer hetzelfde tot je op ooghoogte bent? dat maak ik wel zo op uit de FAI beschrijving... zou er iig nog even naar kijken..

Laatst gewijzigd door Anko; 4 januari 2012 om 14:24
Anko is offline   Met citaat reageren
Oud 4 januari 2012, 14:33   #3 (permalink)

heimhelicopters's schermafbeelding

Leeftijd: 46
Standaard

John, de website ziet er gelikt uit! Ik vind hem mooi, hij klikt lekker door! gefeliciteerd met het resultaat!

Misschien nu dan tijd om de koppen eens bij elkaar te steken voor de heli pagina v.w.b. de Freya SPI. Wellicht ook een goed idee om poerqwa te vragen i.v.m. de vrij nieuwe Sylphide E12 met ASG kop!

Steven.
Oud 4 januari 2012, 18:32   #4 (permalink)

Super john's schermafbeelding

Leeftijd: 47
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anko Bekijk bericht

Misschien een leuke opmerking, Bij de halve M staat dat je de 45 graden vlucht in 1 keer vanaf de linker/rechter bovenhoek naar ooghoogte moet uitvoeren met een 180 graden pirouette, was het niet zo dat je 2.5m moet dalen, onder een hoek van 45 graden, met 180 graden piro, 1 seconde pauze vervolgens nog een keer hetzelfde tot je op ooghoogte bent? dat maak ik wel zo op uit de FAI beschrijving... zou er iig nog even naar kijken..
Ik zal er nog eens naar kijken, vorig jaar heb ik er samen met Ronald diverse keren doorheen geworsteld en 'dacht' dat het goed stond.in iedere geval bedankt voor je scherpe blik.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door heimhelicopters Bekijk bericht
John, de website ziet er gelikt uit! Ik vind hem mooi, hij klikt lekker door! gefeliciteerd met het resultaat!

Misschien nu dan tijd om de koppen eens bij elkaar te steken voor de heli pagina v.w.b. de Freya SPI. Wellicht ook een goed idee om poerqwa te vragen i.v.m. de vrij nieuwe Sylphide E12 met ASG kop!

Steven.
Steven, je slaat de spijker op zijn kop en ik heb het al eens eerder aangegeven dat ik het niet alleen kan. Alle op- en aanmerkingen zijn van harte welkom!

Zoals ik al schreef en staat een toonbare site en ik heb van wat onderwerpen een klein begin gemaakt. Vooral het technische hoekje heeft nog veel aandacht nodig maar het kost mij gewoon tijd om informatie te zoeken en deze op leesbare en begrijpbare wijze te publiceren.

Ook het jury hoekje heeft de nodige aandacht nodig, het document dat ik onder de jury pagina neergezet heb is trouwens wel een hele mooie vond ikzelf.
Oud 4 januari 2012, 21:29   #5 (permalink)

Leeftijd: 61
Standaard

Hi John,
proficiat met de nieuwe site, ik vind hem prachtig.
Anko: je hebt gelijk met de M figuur, goed opgelet
gr Cees
F3Cees is offline   Met citaat reageren
Ga terug   Modelbouwforum.nl > Modelhelikopters > Heli-Pilot's Mess > F3C & D3D
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten