![]() |
| | |||||||
| Registreer | Adverteerders | FAQ | Ledenlijst | Interessegroepen | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| | #1 (permalink) |
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
|
Het heeft even wat tijd gekost maar er staat weer een toonbare site online. Afgelopen maanden waren er wat problemen met de site waardoor we hem off-line moesten halen. We hebben de boel helemaal opnieuw gebouwd en er moet nog veel gedaan worden. Komende weken gaan we er nog verder mee aan de slag maar het begin is er weer. We zijn bezig met wat leuke functies, o.a. automatisch koppeling met faceboek zodat je het nieuwe seizoen niets hoeft te missen! |
| | |
| | #2 (permalink) |
| Lid sinds: 25 februari 2008 Locatie: Hoorn (NH) Leeftijd: 18
|
Mooizo John! Ik ga eens even koekeloeren voor 2012 Misschien een leuke opmerking, Bij de halve M staat dat je de 45 graden vlucht in 1 keer vanaf de linker/rechter bovenhoek naar ooghoogte moet uitvoeren met een 180 graden pirouette, was het niet zo dat je 2.5m moet dalen, onder een hoek van 45 graden, met 180 graden piro, 1 seconde pauze vervolgens nog een keer hetzelfde tot je op ooghoogte bent? dat maak ik wel zo op uit de FAI beschrijving... zou er iig nog even naar kijken..
__________________ Rigidheli.com, Gens Ace Batteries, RCbearings, Rapid Eyewear Hulp of (3D) Vliegles nodig? Heliexpert Laatst gewijzigd door Anko; 4 januari 2012 om 14:24 |
| | |
| | #3 (permalink) |
| Lid sinds: 23 maart 2005 Locatie: hengelo Leeftijd: 46
|
John, de website ziet er gelikt uit! Ik vind hem mooi, hij klikt lekker door! gefeliciteerd met het resultaat! Misschien nu dan tijd om de koppen eens bij elkaar te steken voor de heli pagina v.w.b. de Freya SPI. Wellicht ook een goed idee om poerqwa te vragen i.v.m. de vrij nieuwe Sylphide E12 met ASG kop! Steven. |
| | |
| | #4 (permalink) | ||
| Lid sinds: 24 februari 2005 Locatie: Omg. Utrecht Leeftijd: 47
| Citaat:
Citaat:
Zoals ik al schreef en staat een toonbare site en ik heb van wat onderwerpen een klein begin gemaakt. Vooral het technische hoekje heeft nog veel aandacht nodig maar het kost mij gewoon tijd om informatie te zoeken en deze op leesbare en begrijpbare wijze te publiceren. Ook het jury hoekje heeft de nodige aandacht nodig, het document dat ik onder de jury pagina neergezet heb is trouwens wel een hele mooie vond ikzelf. | ||
| | |
| ||||||
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |